Подивитись контакти власника:
Опис:
Вітаю! Виставляю на продаж своє перше та улюблене авто. Я другий власник, брав з перших рук в Одесі. Машина була в дуже хорошому стані, не гнила та з оригінальним пробігом, що як знаєте досить рідкісна історія.
Двигун d15z4 сток. Замінені всі подушки, ремені, рідини. Проведені роботи з катушкою, стартером, генератором, регулював клапани (але б зараз по теплу налаштував би по новій), замінені прокладки клапанної кришки. Та інше. Міняв мастило кожні 10 тисяч, лив як рекомендовано напівсінтетику 10w40 Raminol. Міняв мастило в коробці, вже вимагало по пробігу.
Коробка автомат 4 ступка. Ідеальна комбінація для комфортної їзди по місту та водночас дає можливість "погоняти" й зовсім не поступається механіці, у повсякденних умовах навіть краще.
Кузов. По фарбі освіжили в коло (в рідні залишився дах та кришка багажнику. Вся відполірована + кераміка. Іржі немає, а де були цяточки то підробили, зачистили, промазали, фіг воно тепер вилізе. Зауважу, що присутній передній та задній підсилювач бамперу! Встановлені аля Type R обвіси (губи + спойлер), рідний спойлер також є.
Комплектація: кондей та пічка (замінені радіатор пічки та кондиціонеру, кондей заправлений, все працює ідеально). Підігрів скла, 2 подушки безпеки. Музика під магнітолу з блютузом, всі підібрали максимум під рідний розмір, все красиво ховається за пластиком без жодного колхозу. Кермо в шкірі від 5 прелюда.
Салон: зробили шумку по підлозі, дверям, бока з крилами, дах. В багажнику залишили як є, лише зробили власноруч нішу під запаску з пінопласту (дає свого роду шумку та й де ви ще бачили цю нішу в таких хондах). Є рідна запаска, відновлена під колір дисків (під літо JR29), гума новесенька, наліпки збережені. На весь салон та багажник зроблений на замовлення ковролін.
Є ще багато чого розповісти, є багато фото та відео, детальніше звертайтеся в особисті)