Автомобіль абсолютно унікальний, більше такого не можливо замовити! Мені пощастило попасти в проміжок часу коли Шкода дозволила конфігурувати самому, і на даний момент більшість опцій не доступна, навіть у максимальній комплектації Лаурін Клемент з салону.
Лобове скло повністю все з підігрівом, кермо з підігрівом, акустика Кентон на пів кіловата з сабвуфером, подвійні передні вікна, голова без крутилок з найбільшим екраном, в багажнику вирівнювальний бокс обшитий - це все на даний момент неможливо замовити в Шкоді!
Також вся морда в плівці для захисту, і частина даху спереду.
Тоновані вікна, спойлери, вітровики на задньому склі. І все це оригінальні деталі замовлені на шкоді.
Педалі з шліфованої нержавіючої сталі, окремо замовляв теж на шкоді.
Система Шкода коннект. Можна бачити де твій авто і в якому стані в будь-який час.
Італійські оригінальні диски wsp Italy з літньою резиною Піреллі Скорпіон 100v, та рідні диски окремо з зимньою резиною Бріджстоун найкраща ліпучка, до речі, 18", але візуально здаються більшими.
Крісла мікрофібра, в народі алькантара кажуть, по бокам шкіра наппа.
Камери 360, їх теж неможливо зараз замовити!
Система Off-road з різними режимами та датчиками, тепер її не можливо замовити!
Бампера спортлайн, їх теж зараз окремо не замовиш, а також пороги!
Система старт стоп, парктроніки по кругу, система екстреного гальмування (в морді радар окремий великий) для уникнення зіткнень.
Колір місячний білий металік, він такий холодний ніби. В пасмурну погоду віддає голубоватим, хоча кому як, дехто каже, що стає схожим на нарда грей.
На лобове скло та скло водія та переднього пасажира окремо замовляв у диллера "термоплівку", це крім того що саме скло мало подібну функцію.
Перекупи і міняли не турбуйте, будь ласка!