Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Audi a6 c8 Premium Plus S-Line, м'який гібрид, чистий 2020 рік, 3 літри, на повному приводі, біла на коричневому салоні з вентиляцією в повному антихромі і на 21 колесах, що може бути краще!)
Комплектація:
- лед приборка
- великий монітор з навігацією та Carplay
- Камера 360
- музика Bang& Olufsen (грає космос, особливо саб)
- розширений пакет шкіра
- всі підсвічування салону (розширене)
- бездротова зарядка
- Вентиляція сидінь
- задній ряд з монітором клімату та підігрівом
- старт стоп (MHEV)
- електропривод багажника
- підігрів керма, дзеркал та всіх сидінь
- утримання у смузі
- мертві зони
- відкривання багажника жестом ноги
Що тут зроблено?
- лобове нове оригінал 23й рік 850$
- купив 21 диски оригінал ауді 1800$
- купив передню решітку s6 оригінал 300$
- зняв тонування та антихром американський і наклеїли нове 300$
- полірування та покриття кузова (у жовтні записаний)
- хімчистка повна 150$
- максимальні матричні фари (вирізають об'єкти) 2200$
- карти+українська мова+підшити фари 500$
- заміна олії та всіх фільтрів 350$
- колодки перед і зад 200$
- гумові оригінальні коври 150$
До машини йдуть її рідні 19 колеса, але на 21 ідеально пересуватися, а зовнішнього вигляду стільки додають, що 19 і одягати не хочеться. По жорсткості так само як і на 20-х, у мене на минулій ауді стояли 20-е, я різниці не помітив, звичайна комфортна їзда.
А як вона їде просто неймовірно, це не передати словами, 3 літри це вам не 2 які не їдуть))
По витратам палива, по місту у мене рекорд був 11.2, це спокійна їзда протягом усього дня.
Зроблено ТО у офіціалів у них та закінчувався її ремонт. Усі запчастини були куплені новими оригінальними. По ремонту, коли робили малярку, було знято фарбу до металу. Да так було дорожче, але робили для себе дуже якісно.
У машину вкладено багато коштів та кохання за останні пів року як на ній їжджу, але хочу пересісти на щось вище Q8 чи Model Y.
Згоден на будь-які перевірки, можна в офіціалів. Вони її знають без проблем.
На 21 дисках 44000
На 19 дисках 42500