Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Низ ринка для Дизеля! бо треба зараз.
Ну що можна сказати ? Це Легенда , а не машина. Для мене це авто просто відкриттям стало.
Величезний «седан», міцний як БТР, потужний як танк, швидкий наче спорткар, добре керований, комфортний просто немає слів, так ще і в обгортці бентлі, зовнішній вигляд -брутальна фантастика, який не устаріє , і буде вражати ще й наших дітей. І все це по ціні 8к?
На сто окрім планового то машина не буває. Їй там тупо нема що робити .
Тепер к фактам :
1. Мотор - Легендарна дизеляка супер - надійний 3л (не так часто зустрінеш). Такі їдуть 1 000 000 км. Працює просто чудово, жодних зауважень. Проїде ще 500 000км і не помітить. Масла не їсть взагалі.Не тече, не димить, нуль проблем. Обслуговувався регулярно, у реальних професіоналів .Заводиться просто з погляду) звучить чудово. Потужності видає стільки що не кожному стане сміливості його опробувати на максимум.
2. Ходова - 10/10. Як ваш механік подивиться на цю ходову , то буде благати продати йому цю машину . Супер потужна ходова . Їй байдуже що за дороги в вашому місці. Навіть якщо доріг немає це не проблема. Ходова тільки обслужена до дрібниць. Єдине що машина не дуже висока. Тож гори відміняються. Або ж піднімати розпорками .
3. Салон - максимальна комплектація. Світлий. Ну це витвір мистецтва… здоровенний, просторий , стильний . В кращих традиціях американців - з розмахом .Такого смаку ще треба пошукати. Уявіть собі що в салоні досі нічого не гримить і не шумить взагалі! Якість збірки і матеріалів вражає . Кермо зі вставками з кістки, підігрів всіх сидінь , преміум звук і т.д, і т.п це треба побачити .
4. Кузов 7/10. Ось і єдиний недолік даного авто . Річ у тому, що авто вже давно було під плівкою , і десь трохи в?їлося трохи клею в лак, тож є місця трохи пятнисті. З 5 метрів машина як нова, але як власник ти бачиш всі нюанси.
Але то дрібне . За 200$ цей момент вирішується за 2 дні .
Авто дуже достойне , прослужить ще багато років і принесе купу позитивних емоцій .