Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Продам чи обміняю рідкісне в наш час авто , яке збирає погляди і привертає увагу ! Газ М-20 Победа на базі звичайної і вім знайомої Волги Газ-24 ! Двигун , коробка , ходова і більшість деталей усе з Волги! Машина з інтегрованою рамою , зібрана головним кузовщиком вінницького атп в 85 році і всі зміни занесено до техпаспорту! Авто з документами , можна навіть переоформити , в мене генеральне доручення від власника на 10 років !
Двигун 402 зроблений - в середині все новеньке , працює як годинник , минулої зими повністю всю технічну частину обслужив , промита система охолодження , замінено термостат , замінено тосол , також свіженьке масло синтетика , фільтр масляний та обслужений повітряний , промитий сам двигун , перебраний маслонасос ! Запускався в - 18 взагалі без проблем , як іномарка ! Встановлено нове ГБО в минулому році , також був придбаний новий акумулятор -75. Резина новесенька джипова , висока та м'ягка на 15. Коробка працює чітко , ходова м'генька та збита до 120 розганяється , далі не хочеться мучати , так як 4-ступка ! До 80 км/год набирає доволі жваво , тому по місту не відстає від потоку. В салоні тихо та тепло , пічка працює добре , місця як в вагоні , не трусить взагалі ,по відчуттям , як в старому джипі! В керуванні дуже все легеньке , кермо можна одним пальцем крутити ! По електриці все працює , світло , повороти , підсвітка і тд , є ретро магнітола і грає. Технічно авто готове для експлуатації , кілька разів ним їздив на далекі відстані в село - 300км , при чому минулої зими коли намело по коліна снігу , а темература була -15 , на одному диханні під касетну музичку ще й вночі)) Також інколи катався і містом . Але останнім часом все рідше знаходиться час для Газика. Авто колись було в музеї , возило відвідувачів , зберігалось в сухому ангарі , а в мене в гаражі . Було оклеєно плівкою, яку я зняв , бо планував фарбувати в раптор . На данний момент потребує покраски . Авто дарує емоції і на ньому приємно не тільки їхати а і просто володіти