Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Авто було придбано для дружини, але 190 к.с. виявилось занадто)
Був дефект двигуна. Замінено на аналогічний к24а3 з пробігом 200 т.км. з повною заміною прокладок і ущільнень, свічок запалювання та ендоскопією циліндрів (є відео та акти виконаних робіт)
За час володіння було замінено
-Прокладки vtec, vtc, клапанної та маслозаливної кришки, випуск/випуск, теплообмінника та інш. (оригінал)
-сальники приводів, колінчастого валу та валу АКПП (оригінал)
-датчик детонації (оригінал)
-стартер (denso)
-опора двигуна передня (yamato)
-шланг високого тиску ГУР (sat) патрубки, бачок ГУР (оригінал)
-радіатор охолодження (nissens)
-передні верхні важелі підвіски (ctr)
-великі сайлентблоки передніх нижніх важелів (ctr)
-втулки переднього стабілізатора (оригінал)
-стійки переднього стабілізатора (ctr)
-рульові тяги, накінечники, пильники (trw)
-пильник зовнішнього шрусу (pascal)
-кільце та кріплення прийомної труби та гофра.
-Масло АКПП часткова заміна (Neste ATF multi з допуском Honda DW-1)
-Масло двигуна (Total 5w30 NFC)
-Рідина ГУР (Honda PSF)
-Охолоджуюча рідина (Hepu)
Кондиціонер справний.
Каталізатор заводський
Оригінальні диски з літніми шинами 205/55 R16.
Є історія обслуговування на ДМІ від першого власника.
Я 3й власник. Обслуговування в РТМ (Вишгород).
Пробіг з моменту придбання близько 6000 км.Автомобіль завжди підтримується в чистоті.
Присутні потертості и сколи ЛФП.
Задні арки почали ржавіти
Лобове скло рідне, але має тріщину.
Бажано замінити опори передніх амортизаторів.
Перегляд за домовленістю в районі метро Арсенальна або смт.Глеваха
Переоформлення