Продаж не запланований, змушує ситуація в країні. Технічно авто в ідеалі, наскільки це можливо.
5000 км назад було проведено ТО з
регулюванням клапанів.
6000 км назад було замінено мастило в АКПП з промивкою (14 літрів АТФ), працює як нова.
На тому ж пробігові поставлені нові гальмівні диски і колодки. Перед - перфорація Brembo + колодки АТЕ, зад - вентильовані TRW + колодки
Meyle.
Повністю відреставровані передні і задні
супорти
(піскоструй+поршні+направляючі+ручник).
Встановлені всі нові ричаги по підвісці. Передні і задні поперечні - CTR, задні продольні - оригінал
(15000 грн/шт).
Нові стійки стабілізатора перед і зад (555) і втулки (оригінал).
Близько 10 тисяч назад встановлені нові амортизатори Токіко (Hitachi), чиста Японія, не гімняна каяба. Задні пружини від Civic Si, перед
- звичайний оригінал.
Також замінені рульові тяги і наконечники (555).
На пробігові в 170 тисяч встановлені нові ірідієві свічки NGK і новий лямбда-зонд верхній, також
NGK.
1 рік тому куплено новий АКБ Bosh.
Є 2 комплекти килимків (зима і літо).
Встановлено 3дюймові Led лінзи Aoozoom (15000 грн)-6 місяців тому.
По салону зроблена шумо/віброізоляція дверей і багажника, антискрипом проклеєна торпеда.
В магнітолу добавлено Bluetooth з керуванням на кермі, тобто без колхозу з проводкою.
Диски ковані R17, японські 5zigen ZR+. Замінено втулки обмежувачів дверей Welldone, встановлено повторювачі поворотників в дзеркала з динамічною Led.