Перший і єдиний власник, відповідно - перша реєстрація. Сімейний автомобіль з невеликими щоденними пробігами. Повне і своєчасне технічне обслуговування - кожні 10 тис. км., хоча за офіційним регламентом - кожні 15 тис. км. Сервісна книжка з відмітками та всі квитанції з СТО в наявності і будуть передані при продажу. Усі регламентні і ремонтні роботи проводились під моїм персональним наглядом, автомобіль без моєї присутності на СТО ніколи не залишався. Семи місна комплектація з люком - третій ряд сидінь в заводському целофані. Встановлено металевий захист двигуна, додаткова сигналізація Pandora, знімний фаркоп. З дефектів - наявні експлуатаційні сколи лакокрасочного покриття капоту, бокових частин. Частково злізла фарба з пластикових частин рейлінгів на даху. Є деякі потертості пластикового внутрішнього оздоблення. Болячка SantaFe - потертості шкіряного руля, при тому, що була гарантійна заміна рульового колеса на модернізоване. Як видно з фотографій - абсолютно не мите моторне відділення та двигун, для реальної оцінки його стану. Автомобіль простоював останні пів року у зв'язку з придбанням електромобіля.