Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Авто вже багато років у мене. Коли купив вирішив зробити повний ребілд автомобіля, пробіг був 200 тис. на той момент. Дуже подобається ця машина та цей двигун. Зроблено поступово було все 1.Салон колір шкіри хотів інше сидіння, торпеда, стеля, стійки - 3000 дол. 2.Руль хотів у шкірі з геометрією та рояльним лаком 500 дол. 4. Захист двигуна кольчуга 5. Повністю новий двигун 4.4 v8 ягуар найкращий і найнадійніший двигун 300 сил. Не плутайте з двигунами від BMW, які тут стояли і з 2,7 дизелями, які постійно ламають коліна. Двигун пройшов 85 тис. - 8000 дол. 6. Коробка повний ребілд 1300 дол. коробка ZF коштує. 7. ГБО 5-го покоління на топовому редукторі KME Gold форси Hanna. Балон знизу не видно під дном прихований на місці запаски - 1200 дол. 9. Ходова рама знімалася від кузова повністю оброблялася, подушки пневми деякі нові, насос пневми новий АМК (нового зразка) -1000 дол., патрубки майже всі антифрізні замінені, новий радіатор пічки та охолодження, патрубки алюмінієві кондиціонера замінені – 1300 дол. Передостаннє ТО було на 35 тис грн. Заміна всіх масел, колодок, фільтрів ще якась дрібниця. Останнє ТО тиждень назад Тех частина: важіль перед низ лівий в зборі з саленблоками новий ориг, розвальна тяга права ориг, задні стійки стаба 2шт, скоби ручника нові 2шт, кардан в зборі новий з підвісним, клапанна кришка права нова, прокладка клапанна права нова, свічкові колодязі 4шт, фітинг 90град, ступиця перед ліва з підшипником оригінал, полушка двигуна. 47300грн+16000грн. Дверний ущільнювач пасажир перед нова 5820грн. Розвал 1800грн. Резина зима Dunlop 85%. Перенастроювання ГБО.
Чистка то обробка низу кузова: кислотний, епоксидний, акріловий грунтом, потім акріл фарба та гумове покриття. В аваріях ніколи не було. Авто з 10 балів на 10 +++. У мене це 5-й автомобіль використовую не дуже часто. Сім місць в авто, витрата дуже приємна 20-21л газу по місту, Без покупки авто я витратив на нього понад 1.1 млн грн, люблю, щоб усе працювало, роздатки і таке інше. Переглянути можна поки у Києві та лише на вашому СТО за ваші гроші. Будь які перевірки але на якісних СТО я вам покажу хороші СТО по ренджам у Києві їх не так багато. Той хто розуміє що це авто передивиться всі варіанти та повернеться до мене :)