Посмотреть контакты владельца:
Описание:
LEXUS LX470 2007, З РЕСТАЙЛІНГОВИМ ДВИГУНОМ. Двигун 2UZ-FЕ VVT-I на 280 коней, мастило не жере, не димить ні чорним ні білим. Встановлено хорошу газову установку. АКПП ZF 5-ст надійна, працює на відмінно, без пинків та затягувань передачі. Роздатка та додаткові електронні перемикачі режимів акпп працюють на відмінно, все вмикається та вимикається без нарікань. Кондиціонер заправлений, працює на відмінно, пічка працює на відмінно.
Гідропідвіска працює відмінно, замінено датчики положення кузова на оригінал по кругу (ці датчики положоння кузова най частіша поломка на даних авто з такою підвіскою, тому замінивши їх на оригінальні, підвіска працює коректно опускає та піднімає авто без проблем та без затримки, а наступна заміна через 5-7 років при нормальних умовах), також відреставровано рідні оригінальні 2007 року випуску не китайські (що дуже важливо) гідроаккумулятори по кругу з тиском: 24 атмосфери у передніх та 27 атмосфер у задніх (встановлено штуцера з ніпелем з можливістю підкачки азотом в любий потрібний момент), замінено гідравлічну рідину, тому підвіска буде працювати довго та коректно без нарікань. Рама як для авто з 2007 року в ідеальному стані, таких машин з таким станом кузова та рами ОДИНИЦІ на ринку, (дирок та розривів немає, кріплення рами усі цілі нічого варити не треба взагалі). Сайлентблоки кузова/рами усі цілі та не просажені. Салон на свої роки в ідеальному стані, не прокурений, також є TV монітор на стелі для задніх пасажирів. По електроніці працює кожна кнопка. Всі стікла окрім лобового рідні рік випуску 2007. На двері по кругу зроблено додаткову шумо-вібро ізоляцію, тому машина їде тихо та комфортно. Нещодавно замінено масло в двигуні та коробці, нові тормозні колодки по кругу та потужний новий аккумулятор BOSCH. Також можу дати до авто комплект для заміни реміня ГРМ. На поточному ремені ГРМ можна їздити ще 23 тисячі КМ до наступної заміни реміня.
Авто хороше, дійсно варте вашої уваги, надійне та комфорте, серйозних вкладень не потребує.