Посмотреть контакты владельца:
Описание:
212й E300 на 7 g-tronic офіціал, куплений в Україні, одягнений в E63 AMG.
По техніці без критичних зауважень, експлуатую кожного дня, проїжджаючи в день досить великі відстані (відносно), в основному режим міжмісто. На здивування для мене, має досить невелику витрату палива. Хз з чим це пов'язано, але по факту, до цього володів BMW F10 535, так та мала апетити до палива набагато суттєвіші, витрата пального вказана в описі реальна.
Їде добре, мозги не компасує, погляди доречі теж збирає.
Купував собі її саме за візуал, дуже подобалось як виглядає саме в цій компоновці. На інше було не принципово, бо власне працюю на сервісі і мав змогу виправити всі моменти які були присутні по автомобілю на час придбання. Що саме робив, розповім більш детально по телефону, або в персональних повідомленнях. До цього з бенців був тільки старенький W201й ще бозна коли, після - в основному бмв і можу з впевненістю сказати, що мені дуже зайшло, мабуть власне саме завдяки цій комплектації - бензин, три літра, амг.)
По начинці:
Чорна стеля, рижий інтер'єр, музика Becker на скільки я розумію, грає доречі дуже прикольно, є з чим порівняти. Пружини з заниженням, 18е колесо, два комплекти гуми - літо Continental ContiSportContact 5 21го року, якщо не помиляюсь, і зима 22го року. Лобаш рідний, оріг. Два ключі.Парктроніки перед/зад, пелюстки перемикання передач, власне амг кермо, підігріви сидінь перед/зад, попередження про падіння тиску в шинах, короче краще, я думаю, забити в він декодер бенцу та глянути, аніж я буду перераховувати.)
Мастило в двз тільки Rock Oil, заміна кожні 6-7 тис, в залежності від режиму їзди. В АКПП олива замінена, фільтр замінений, магніт майже без фрикційного пилу, хоча заміна й була перша за 230 тис. км. Ендоскоп без проблем за потреби. Технічний огляд щотижня, бо як і заначив раніше, працюю в сервісі.)
З продажем не поспішаю від слова взагалі. Про кількість власників, думаю не потрібно розповідати, але кому дуже потрібно буде - розповім без проблем.)