Авто привезу з ЄС в Україну приблизно 10 червня. На обтяження по банку незважайте, це формальність і буде закрита протягом тижня. Зв'язок зі мною у будь-який час, але через вайбер за номером, вказаним в оголошенні, або в чаті авторіа.
І так, продаю свою улюблену машину. Я перший власник в Україні, але 99% всього пробігу в неї Європою, виїхала буквально відразу, як отримала номерні знаки. Сам довго підбирав і шукав саме трилітрову GLC 43 AMG в такій комплектації і мінімально можливими пошкодженими. Вся машина ціла, безпека не стріляла, силові елементи тим паче цілі. По суті, замінив дві двері на нові, хоча пропонували зробити рихтування.
З цікавого по комплектації:
- пневмопідвіска Airmatic+ дає нереальний комфорт. Є три режими по висоті і ще три режими по жорсткості, на трасі ідеально занижувати і по відчуттям ніби їдеш на седані без кидання в різні боки.
- Акустика Burmeister. Ну, тут зрозуміло, вона звучить чудово.
- Є безконтактне відкриття багажника ногою.
- Червона строчка по салону та червоні ремені.
- Повний панорамний дах.
- Камери 360 градусів.
- Передні сидіння комбіновані з алькантарою.
- Я встановив оригінальний обвіс від GLC 63. Обійшовся він мені в 3500 $.
- Ще встановив оригінальне підсвічування салону за 700$, яке прошивали на офіціалі. Звичайно, все оригінал і без колхозу. Працює через штатний комп'ютер.
Загалом, авто в ідеальному стані, немає жодних питань як по кузову та лкп, так і по мотору чи коробці. Змінював мастило раз на 9-10 000 км. Заправляв виключно 98 або 100. Встановлені колодки Brembo витриваліші, ніж оригінали Мерседес. Коштів не шкодував взагалі, зберігався в гаражі, часто робив обробку шкіри та захист деревини салону на дітейлінгах. Машина друга в сім'ї і використовувалася для поїздок Європою, а містом майже завжди їздив на Мазераті. Про якісь гонки, тюнінг чи ще щось можна навіть не говорити, я її брав не для таких цілей)
Можлива оплата криптою.