Машина вогонь, в салоні ніколи ніхто не курив, так як ні я ні дружина не курять, ще в 2015 році був встановлений дорогий товстий захист двигуна і коробки, куплено дороге тонування лобового скла плівкою Llumar, кузов Лонг, газ ніколи не стояв, люк, 9 років у користуванні, дружина наїздила за 9 років всього 60 000 км, їздила на 90% тільки вона, мені просто ніколи, взагалі не димить при першому запуску хоч на весь газ, у машині поміняв усі лампочки зовні (крім ближній і далекий) і в салоні на LED Філіпс + скрізь стоять обманки Філіпс, масло ліл Лікві молі моліген 5w-40 за вартістю 2900 грн за 5 літрів, охолоджувальну рідину ліл Лікві Молі (2000 грн за 5 літрів), замінив свічки (їх 16 штук) кожна по 450 грн.) і отримав витрату по місту 14 літрів у спокійному режимі їзди, два комплекти гуми – літня Pirelli та зимова майже нова Хенхук, потужність двигуна 306 лош. сил, їздив до Буковеля і назад всього 2300 км навколо і жодної проблеми в дорозі, витрата по трасі на круїзі 8.8 літрів!!! Заправляв лише на Окко! Ближній і дальній коштують лампочки по 2400 грн за кожну - Філіпс ксенон, салон як із заводу, килимки кук нові - Новлайн, в тому числі і в багажнику, світло-сірий салон, обігрів та вентиляція всіх 4 сидінь, масаж передніх двох, доводчики всіх дверей і багажника, замінений ключ на більш сучасний і красивіший, встановлені на колесах ВНУТРІШНІ датчики тиску 4 коліс з екраном на лобовому склі (з прихованим харчуванням від 12 В і від сонця), шкіра покривалася лосьйоном із запахом апельсина тільки фірми Лікві молі! Довжина машини 5,18 м! місця всередині повно, двигун 8 циліндрів, V-подібний, адаптивна АКПП (є літній та зимовий режими), в багажнику стоїть акумулятор гелевий оригінальний Мерсовський за 12000 грн. ємністю 95 Ah.