А яка модель Субару? Чому саме так питають двоє з трьох… 4G63t AKПП 5-ти ступ. Авто щодо малого пробігу, наших зим майже не бачила тому арки, пороги, склянки, кишені в хорошому стані. Три роки в Україні, з початку війни майже не їздила - можливо, по дрібницях потрібно поміняти провід або свічку, гумку, тд. Мотор та коробка в заводських налаштуваннях, ніякого тюнінгу. Airtrek - японська якість для внутрішньояпонського ринку, грубо кажучи кузов аутлендера з начинкою evo GTA з АКПП. Надійний, практичний, невибагливий, зручний на кожен день. Газ/бензин. Просторий салон "недалеко на ставок" з переди може сісти третя людина, також можна перевезти 2-метровий холодильник. Для ручного режиму на кермі є клавіші, будь-якої миті великим пальцем будь-якої руки (рідкісність) можна підвищити/знизити передачу – зручно. 90% кузовщини підходить від аутлендера, не підходить: капот, фари, передній бампер (все разом підходить). Основна різниця з турбо-аутлендером - це АКПП 5-ти ступ, на трасі в спокійному режимі при швидкості 160км/год всього 3000 оборотів, у аутлендера при 3000 оборотів швидкість 120км/ч. Кому цікаві деталі читаємо на форумі airtrek-turbo... також сюди фанатам чіпають, турбують... або взагалі зробити монстра на 1000 коней. ЗВ'ЯЗОК ПО ВАЙБЕРІ.