Посмотреть контакты владельца:
Описание:
1997 года 2.8 мех. Кпп супер селект. Двигун повний кап.,тнвд і форсунки ставив на стенд (Японцям потрібно ставити пам'ятник, все вдопуску норм) турбокомпресор кап.,радіатор нов., привід охолодження електричний(мерседес ) +примусове вкл. Генатор перенесений на верх 125А паджеро 3 . Підключена система заряду двох акб Компрессор кондиціонера підготовлений під пневматичну систему .
Передній міст
База заднього моста l200
Переніс яблуко на лів сторону гп 5.28 з блоком ,поворотні кулаки були задіяні від lend rover discovery ll та ступиці
Виготовлено переходні плити під колесні диски з 5х120 на 6х139.7. Рульова колонка взята з Range Rover та змінена трапеція управління переднім мостом. Додав на тягу демпфер , передній кардан з подвійною хрестовиною Гука від прадо 90 . Гальмівні шланги броньовані .
Задній міст чулок МПС гп5.28 з блоком. Гальмівні диски паджеро 2, суппорта нові передні від Газель .
Передн аморт KYB skorched4's +2 lend rover discovery ll , задн toyota lend cruiser, nissan patrol . Боді ліфт 2", ліфт підвіски 2"
Передні ричаги lend rover discovery задн паджеро спорт
Передня частина рами підсилена усі с/б поліуретанові
Передня лебідка DRAGON WINCH 13000 трос синтетика 12 /25 м
Задня лебідка ESCAPE 9500
Трос синтетика 12 /25 м
Паливний бак піднятий на 2", глушник перероблений
Сапуни на кпп мостах роздатці, виведено
Маю на борту автономний обігрівач , компресор VOIN VL720 ресивери 7.5 l та 15l, повітряний сигнал . Допоміжне освітлення, перетворювач 12 /220, радіостанцію двух канальну