Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Allure. Володію авто з 2017 року. Пригнана з Бельгії, з міста Гент. Там була куплена з пробігом 142т км, і привезена на лафеті в Україну. Перевіряли на пошкодження без мене, і зі слів товариша вона повністю в рідній фарбі. За всі ці роки нічого ніде не полізло, ніяких рижиків немає. Зараз оригинальний пробіг 230т км. Купляв коли ще працював в Європі, і перші два роки авто використовувалось лише 4 місяці на рік, коли повертався з каденції далекобійника у відпустку. Потім ковід, потім війна, так що за пробіг можете навіть не питати, він оригінальний. На авто грошей не жалів, і вкладено багато, і того що треба було і просто для профілактики, щоб бути впевненим що сяду і поїду куди завгодно. Найдовший пробіг був в Бельгію, під час повномаштабки. Ато проїхало з Чернігова до Брюселя і назад за один тиждень, і накатало 6300км без жодних проблем. Розхід по трасі при круїзі 120км\год показало 5.3л (3 дорослих і дитина, плюс речей під потолок). З того що було замінено за час володіння: Масло (кожні 10т) Total Quarz, Фільтр паливний (оригінал або Парфлюкс кожні 10т), ГРМ на 200т комплект оригінал, Масло в коробці та масло ГУРа Motul, на 180т замінено 2 форсунки на нові оригінал, 2 залишилось старі (перевірка форсунок проводилась рік назад, всі в нормі. Ремонт турбіни на 220т (причиною послугував забитий сажею клапан з геометрією, привіт від двох тих форсунок які замінили), сама турбіна була в не поганому стані, але майстри сказали що вже є знос на втульці крильчатки, прийнято ріщення про повну заміну картриджу. Новий клапан N75, замінений профілактично. Новий оригінальний блок BSM. Новий ДМРВ. Замінено трос ручніка повністю, всі 3 тросика, на старому лопнула обмотка і він заіржавів і перестав адекватно працювати. Відреставровані передні супорта, з заміною вього що треба було. Новий! сажовий фільтр, рік назад. Йьоліс долитий. Кольчуга. Все мабуть не згадаю. Є другий комплект колес з датчиками і зимовою гумою. Гума на обох комплектах вже така собі, але ще сезон можна поїздити.