Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Renault Laguna Grand Tour 2.0 dCi Dinamique (універсал), кінця 2011 року випуску. Пригнана зі Швейцарії в 2019 році. Пробіг в Швейцарії на час пригону складав 153000 км. Двигун 2,0, 110кВт/150 к.с., самий надійний в цих машинах. Екологія Євро 5. МКПП. Перша реєстрація в Україні 04.05.2019р. В машині: клімат контроль двох зонний, круїз контроль, датчик світла, датчик дощу, електричне ручне гальмо, електричний підігрів та електро-складання бокових дзеркал, вказівник поворотів в дзеркалах, функція розморожування вітрового скла, датчики паркування перед/зад, навігація, запуск кнопкою, безключовий доступ, блокування дверей під час руху, шторки на задніх вікнах пасажирів, підігрів заднього скла, автозатемнення дзеркала заднього виду, система кріплення дитячих сидінь Isofix, підлокітник з підстаканниками на задньому сидінні, підстаканник в передній панелі, велике багажне відділення (я поміщаюсь в повний ріст, можна спати в машині при необхідності), складання задніх сидінь в підлогу, шо дуже збільшує об’єм багажного відділення, великий бардачок, мікроліфти на ручках пасажирів в салоні та в передній консолі, об’ємний та зручний підлокітник, розетки 12V з переду та в багажнику, обшивка сидінь комбінована (шкіра/матерія), підлокітник на задньому сидінні, хороша музика. Домкрат, ключ колісний, буксирувальний гак, та навіть додаткові оригінальні колісні болти в наявності. Запасне колесо ( жодного разу не користувався), ну і ще інше. Машинка доглянута, обслуговувалась вчасно спеціалістами по Рено. До машини є два ключі та рідна папка зі всіма документами.
Із зробленого за час експлуатації: встановлено бризговики (на жодній Лагуні їх не має, а вони бережуть кузов), встановлено багажник на даху, встановлено відеореєстратор з двома камерами (перед/зад), встановлено ДХО. Авто продається з двома комплектами коліс (літо: легкосплавні диски 17”- резина michelin, зима: легкосплавні диски 16”- резина Debica). Коліс вистарчить ще на два сезони (залежить від інтенсивності, та манери їзди).
В авто проведено заміну повного комплекту зчеплення (пишу для тих, хто розуміє скільки коштує заміна зчеплення в цій машині). 200-250 тис їздите і не думаєте про зчеплення. Також проведено заміну всіх гальмівних дисків, всіх підшипників ступиць (задні йдуть в комплекті з дисками). Замінено комплект ременя генератора разом з роліками. Замінено всі гальмівні колодки. Заміна захисту двигуна (рідний останньої зими не пережив). Заміна сайлентблоків передніх важелів. Заміна задньої подушки двигуна. Заміна заднього гальмівного супорта (підклинював). Заміна мастила в КПП. Заміна мастила в двигуні, та заміна всіх фільтрів. Заміна охолоджуючої рідини. Після покупки авто не працював кліматконтроль. Замінено радіатор кондиціонера, та заправлено хладогеном. Замінено задні амортизатори. Замінено амортизатори ляди. В машині не курили. Ну і ще щось по дрібницях.
В авто нічого робити не потрібно. Їздите і насолоджуєтесь.
До машини ставився, як до дитини.
Причина продажі: Пенсіонер. Переїхав жити на село. Така машина для села занадто комфортна. Потрібна інакша.
З недоліків - незначні сліди експлуатації по кузову.
Перевірка на любому СТО.
Всі питання телефоном. Послуг посередників не потребую. Обмін не цікавить.
Торг. Реальному покупцеві бонус - повний бак (70л) пального.