Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Subaru Forester XT
SG5 (S11), EDM, дорестайл
2.0 turbo
на конкурсах краси ця машина не була, ліс-поле-болото бачила, під хвіст отримувала.
стан в цілому - пошарпаний, різного рівня недоліків є чимало.
була задіяна як волонтерський транспорт в ТрО
Двигун EJ205, був зібраний з поршнями від атмо, турбіна TF035, наддув зменшено до 0.6 бар. Клапани відрегульовано з більшим зазором, розпочато встановлення ГБО, ряд компонентів вже є. Зараз налаштований під спиртовий біобензин Е40, екологічність збережено, каталізатори справні.
Заправляти можна Е40, або 98, або 100. типовий 95 - не варто.
Прошивка блоку двигуна - Carberry 4.2
Потужність близько 200 сил, динаміка - близько 7 секунд до першої сотні.
Витрата масла - близько 300 грам на тисячу км.
Mашина не аварійна, слідів рихтовки чи зварки не виявлено. Скло по кузову усе заводське.
Корч готувався під експлуатацію в умовах легкого бездоріжжя. Ходова частина модифікована, стабілізатори демонтовано, зроблено ліфт і встановлено високопрофільні шини. Kліренс до порога - 25 см.
Довстановлено: LED DRL, біксенон в лінзах, DVD з GPS, gsm-трекер та ряд інших дрібниць. Є два ключі.
Косметичний стан поганий: лакофарбове покриття має обширний ряд дефектів по всьому кузову - є сколи, подряпини, багато місць де підірвана та подерта фарба.
Пороги потребують ремонту (корозія зупинена, нанесений консервант, але те що вже було іржаве - треба міняти). Задні арки потребують ремонту. Силова частина та стакани в порядку, без корозії взагалі.
Салон потрібно хімчистити, бо возили все підряд.
Стан узагальнено: це утилітарне "відро з болтами", яке можливо що й не потребує невідкладних ремонтів - двигун наче крутиться, коробка наче перемикається, колеса ще не відпадають.. але враховуючи особливості вжарювання на турбокорчах - ніхто не знає, як то надовго :)
продаж лише з переоформленням в СЦ
можливий обмін з моєю доплатою на Nissan Leaf (AZE0 після 2013р.) у Києві чи області
.