Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Автомобіль у мене шість років, проявив себе абсолютно чудово, в різноманітних умовах. І на важких гірських дорогах, і на трасі.
Возив сім'ю з трьома дітьми в трьох автокріслах (але то не дуже зручно)
Обладнаний верхнім багажником (якого в продажу не існує, але перероблений з іншої моделі)
Возив ліжка, холодильники, будівельні матеріали, дошки 3-метрової довжини (200+ кілограмів, хоча заявлено максимум 70)) і дошки 6-метрової довжини, з додатковою фіксацією спереду і ззаду.
Трохи битий, не фарбований)
Після аварії 2 роки тому була замінена передня частина, включно з двигуном і коробкою. Але їде після того всього достатньо впевнено, цього літа з'їздила в Карпати і назад, і там по гірських дорогах.
Пробіг 233тис. Але двійка в табло не влазить. Але купував на 170тис і вона на стільки й виглядала.
Має електричні склопідйомники, регулювання дзеркал та фар. Магнітола співає та читає ЮСБ.
Відчутно димить на холодну, потребує прогріву хв 5+ після ночі. Потім цілий день їздить і димить не сильно. Хто вміє робити двигун - взагалі чудово може буть. Масло підїдає, але на 7 тис п'ять літрів вистачало, щоб поміняти і потім доливати.
Розхід по трасі 5-6л. В місті складно виміряти, бо місто маленьке і 5 хвилин грівся, 5 хвилин їхав)
Кузов місцями має іржу, але ще років 5 буде з нею їздити.
Ходова останній рік не мінялась взагалі, але дві-три діагностики при розвалі на перевзуванні гуми і ще якихось ситуаціях - всі казали, що нема що міняти зараз.
Гума літня на дисках і зимова - два колеса хороших, а два з'їдених на бік через відсутність розвалу пару років тому (теж на дисках)
Сигналізація встановлена, в якийсь момент перестала працювати. Є два пульта. я не розбирався. Центральний замок працює з ключа.
Буде добрим як робоча конячка. Або як перший автомобіль, за який не страшно і не шкода.
На мою суб'єктивну думку - точно краще і зручніше будь-якого жигуля того ж віку і меншого пробігу. Японець, все-таки.
Продаж з повним переоформленням.