Машина була куплена в 2018 році в салоні Автоінтернейшнл на Новокостянтинівській в Києві. Це вже друга Сузукі в нашій сім'ї (першим був Свіфт 2008 року), і марка собі не зрадила - за весь час по гарантії замінили лише годинник в салоні.
Машина використовувалась в основному для поїздок Ірпінь-Київ, сімейні поїздки на природу (треба добре рахувати нащо потрібен повний привід, я за всі роки лише один раз загруз з її моноприводом у снігу), та щось перевезти (складаєш задні сидіння, знімаєш шторку - і туди можна всунути будь-що).
Як на мене сама оптимальна комплектація з тих що була в 2018 році: автомат (японська коробка Aisin), клімат, круїз та блютус (керування на кермі), штатна мультімедіа з екраном і камерою заднього руху, підігрів передніх сидінь, тонування задньої півкулі. З допів - захист двигуна, охоронна сигналізація, оригінальний підлокітник (в дорейсталі комплектації нижчі за GLX були без нього), оригінальні килимки салону (зима - гума, літо - ворс), неоригінальний лоток багажнику. Не вистачає лише підігріва керма як на мене.
Завдяки моноприводу і легкості конструкції - машина споживає до 7,5 л бензину по місту. На трасі 5-6 літрів (це не та машина, щоб "навалювати").
Автівка 3 роки обслуговувалась у офіціалів, потім ТО робилось раз на рік мною у моїх партнерів (я займаюсь автозапчастинами). В 2023 році в машині був замінений акумулятор (Варта куплена в Німеччині), і новий комплект літньої гуми. В подарунок йде зимова гума ще куплена в 2018 році (як на мене її ще вистачить на сезон).
Машина універсальна і підійде для сім'ї, роботи, батькам-дачникам. Кліренс дозволить, де потрібно, спокійно заскочити на бордюр, і з'їхати з нього. За 6 років описаної вище експлуатації, можу сміло сказати - повний привід (який ще треба обслуговувати, і який впливає на споживання пального) їй не потрібен. Звичайні щоденні поїздки, ліс/річка на відпочинок, та взимку з нашими сніговими відвалами на узбіччі, де доводиться паркуватись - з усім автіка без проблем впорається.