Своє авто зі США SEL комплектації (безключовий доступ, клімат, камера заднього виду, 18" диски, панорама, акустика fender, шкіряний салон з електрорегулюванням та підігрівом передніх сидінь) з невеликими пошкодженнями, захист не спрацьовувала, іржі немає. Коробка не штовхається - класичний автомат AISIN (не плутати із DSG).
Пробіг не скручений, салон у нормі стані (є невеликі тріщини шкіри збоку водить. сидіння).
Допи:
Замінив шкали приладки (км, без миль), передні фари замінені на Європу, задні перепрошити (жовті поворотники в коло), заводські бризковики та накладки на пороги, поставлений радар RDKS для майбутньої установки датчиків тиску в колеса (на додаток до непрямого відстеження тиску шин). ), датчики тиску лежать у багажнику - руки не дійшли доробити ("дякую" війні). Поставлено заводську магнітолу Discovery Media з картами Європи та AndroidAuto/CarPlay, встановлено реєстратор та підсвічування у дверях, оновлено прошивку abs та інших модулів, встановлено захист двигуна "Полігон", встановлено штатні парктроніки в коло з виведенням на магнітолу, зроблено шум колісних арок, на передню півсферу скла наклеєна атермальна плівка cristaline 3m (з допуском Європи).
ТО роблю за регламентом 7-8 тис км (олія Liqui, під'їдає в районі 200мл на 1000км), останній раз міняв на пробігу 179800. У рамках попередніх ТО також змінювали передній стабілізатор, полікліновий ремінь + сайлентблоки в коло, минулого літа. Наприкінці 2023 року замінені гальмівні колодки. Ланцюг ГРМ поки не потребує заміни, вихід натягувача на 4 зуби. Ходова м'яка, мотор не стукає.
Зимова гума Continental Winter Contact SP їздила 2 сезон, літня – Pirelli. На додаток запаска, заводський домрат, два комплекти килимків зима-літо та знімний фаркоп.
З нюансів - підкраси відколів, капот + бампер та крила фарбувалися (ремонт після США), також виявив, що зараз не працює люк панорами (не користуюсь, тому не звернув увагу). Аргументований торг ВИКЛЮЧНО у машини!