Посмотреть контакты владельца:
Описание:
Пригнана з Германії у 2019 (заявлений пробіг на тоді 172 тисячи). Я перший та поки єдиний експлуатант в Україні (зараз пробіг 214 тисяч). Колір: сіро-перламутровий
Одразу про мілке досадне (тобто привіди для вашого торгу): електрика передньої правої двері працює дещо дивно (дзеркало регулюється, але ходить в зворотною сторону від команд джойстіка; скло не хоче підійматись у автоматичному режимі, при цьому у звичайному режимі підіймається без питань).
По верхній лямбді горить «чек» (помилка Р030 - не працює підігрів лямбди) .
Не працюють повторювачі поворотів у зовнішніх дзеркалах (при цьому головні передні та задні поворотники працюють без нарікань).
Іноді вискакує попередження про перегорілу ліву задню лампочку габариту (при цьому сама лампа ціла).
Лако-фарбове: не без підкрасів звісно, але в рідній фарбі й досі присутній заводський глянець (чи, скоріше, перламутр). В цілому дасть фору багатьом молодшим машинам.
Цятка на лобовому (засверлена та залита клеєм у 2020; промінів/паутини не пускає).
Тепер про експлуатаційно важливе:
Кондей – працює супер. За п’ять років не стравив ані краплі фреону.
Пічка - Ташкент.
Генератор – без питань, видає свої 14.1 – 14,3 вольт без стрибків та просідань.
Стартер – без питань. Ніяких підозрілих звуків чи поведінки.
Аккумулятор – ще з Німеччини, досі без нарікань, старт взимку з першого-другого оберту.
Газове: балон 42літри + Alex +Томасето + Баракуда + фільтр з відстійником + металопластикові трубки (усе встановлено максимально доступно для обслуговування). Без нарікань.
Колеса:
- передні Kleber quadraxer 3 придбані навесні 2024 новими (пройшли десь 4 тисячи);
- задні Tigar All Season (Michelin group) придбані восени 2020 новими. Протектор зараз десь 6мм (ще таку ж пару на віддам додатково).
Повсякденні фішки: бронеплівка на фарах; бронеплівка під ручками дверей; відбійники на усю довжину усіх кромок передніх дверей; коврики передні + задні + у багажнику - модельні Турановські, гумові, з високими бортами (коритця); фаркоп; андроїд магнітола; камера заднього огляду; чохли на усі 5 сидінь, алюмінієві накладки на педалі; хромовані накладки на зовнішні ручки.
Що вже зроблено по механічній частини:
В 2019 році машина перепрошита на ЕВРО-2. Програмно відшита друга лямбда; програмно відшитий + заглушений фізично ЄГР.
Взимку 2021 замінений ПАЛИВНИЙ НАСОС у зборі (поставив OEMовський Pierburg, увесь модуль)
Навесні 2023 міняний головний РАДІАТОР, тоді ж залитий свіжий антифріз (Шелл)
Навесні 2023-го ПЕРЕБРАНА УСЯ ХОДОВКА (передня і задня). Усі салйлентблоки + усі амортизатири + усі пружини.
Навесні 2023 – ПОВНИЙ АТНІКОР автомобіля (кузов зовні + моторний відсік+двері усі полості + днище);
У серпні 2024 – КАПІТАЛКА ДВИГУНА (голова повністю + усі кільця поршнів + вкладиши коленвала), Робилося, бо був масложор (а продавати я тоді ще не збиравсі). Зараз за 2 тисячи після капіталки масложор відсутній взагалі як явище.
Крім того впродовж експлуатації міняні: пас та ролік кондея/генератора; обгінна муфта генератора (40 тис назад); ГРМ (10 тисяч назад); помпа (40 тис назад); фільтр салона (3 тисячи назад); мастило з фільтром (2 тисячі назад); фільтр повітряний (4 тис назад); фільтри ГБО + поточна діагностика 4 тис назад.
Ну й по мелочі мінялись: троси ручника; пильник лівого шруса; задні гальмівні шланги, датчик коленвала, датчик температури охлаждайки, датчик зовнішньої температури, датчик педалі зчеплення, катушка запалювання, газові підйомники задньої ляди, замок задньої ляди.
Причина продажу: спонтанно підвернулась більша машинка. Ця тепер без потреби.
Огліяд машинки: Київ, Троєщина, вул. Радунська неподалік ЕКО-маркету (або люба точка Троєщіни на ваше бажання).
Торг: звісно буде (куди ж без нього) і непоганий.
Додатково про деякі плюси Турана взагалі:
От шо у Турана (любого) не відняти - так це три речі:
1) емності для мелочовки та багажник: три бардачка в торпеді, три бардачка на потолку; по ДВА ящика під кожним з передніх сидіннь, дві ніши в ногах заднього ряду + бічні кармани дверей + самй великий багажнік (більше тільки у джипів классу Ленд Крюйзер, та, мабуть у Фолькса Каддіка... паркетники типу Туксона – по об’єму багажника помітно відстають ).
2) Запчастини на любому закаулку, та на любий гаманець (море дешевих підмінників досить притомної якості). За усі 5 років володіння мені ані разу не доводилось щось шукати більше ніж пів дня (а тим більш щось чекати «під замовлення») і це усе по приємним цінам.
3) Сталюка на кузові та днищі дебела. Ще тих років, коли німці робили дійсно крепко.
Ну й автопідйом забутих стекл з пульта теж іноді комфорту додає (це коли ви вже вийшли з машини й згадали, що вікна відчинені, то вам не доведеться сідати знову у машину й пхати ключа у замок запалення. Усе можна зачинити ззовні з пульта. Не знаю це у всіх чи це в мене якась окремо встановлена опція). А! Й ще там є столікі для задніх пасажирів.
І кермо! Тобто підсилювач керма. Він електричний - ніяких тобі протечек шлангов, заміни АТФки, чи вою насоса... красота!