Вимушений продати, оскільки різко змінилися плани. З 2007 року, авто має один власник. Взяв із пробігом 247тис. Чесний пробіг, додаю всі сервісні виписки. Відразу, змінив усю гальмівну систему. Нові гальмівні шланги,( метал ) нові фірмові супорти Акебоно, зад перед, нові колодки ручника, нові гальмівні диски Ротінгер, зі збільшеним діаметром, перфорація та слотування, (диски не веде, навіть при інтенсивному частому гальмуванні) металокерамічні гальмівні колодки.З новою гальмівною системою, цей бегемот просто зупиняється, як укопаний. Перебрано ходівку, по дрібниці. Нові пильовики на шрусах, нові подушки на двигуні, всі 3і. Змінено задні сайленблоки. Ну і так по дрібниці пиляки, шмильники. Олії, фільтра скрізь поміняні. Встановлено газ, бак на 58 л. Я чергував, бак газу, бак бензину. На авто їздив до Румунії. З косяків. Від минулого власника протертість на задньому бампері, і тріснутий правий стоп. Є кілька рудиків, але не критичні. Руки не дійшли до них. Ну і, як завжди, це торпеда. Це заводський шлюб. Торпеда здулася. Ціна питання 200 $. Вже впізнавав. Також встановив Нісанівський перехідник, для підключення USB. Двигун та коробка, питань не викликає. Маю своє СТО, тому машина в порядку.