Подивитись контакти власника:
Опис:
Перший власник в Україні, приганялася із мінімальними пошкодженнями та робилася для себе.
Двигун: 2.3 турбо, бензин
245 к.с., 450 Нм крутного;
Постійний повний привід SH-AWD
Дуже впевнено тягне по будь якому снігу і безпечно в ожеледицю
Допрацьовки:
- збільшені передні гальма (диски меньше 18" тепер не стануть);
- світло замінене на якісний Bi-LED модуль (ближнє+дальнє)+додатково LED-модуль дальнього
Вночі світить як прожектор.
Робилося на студії led_uvarov
~ $1200
- Передня частина (капот, бампер, крила дзеркала) обклеєна антигравійною плівкою ~ $1000
- Повітряний інтеркулер замінено на рідинний із теплообмінником + каталізатор замінений на даунпайп 3"
Це дало +50 коней, +100 моменту, значно покращило динаміку і зменшило розхід пального.
Заміри на фото, робилося на хорошому тюнінг-серввсі Sprintech
~ $4000
Нічого не вирізано, просто замінено, всі рідні деталі і екологія іде в комплекті; можна за бажання повернути все у сток (якщо введуть техогляд чи т.п.)
- Рідний екран замінений на Android-магнітолу, але всі рідні кнопки (на кермі також) працюють, є перемикач на рідну менюшку Акури. Камера заднього огляду замінена на кращу.
~ $800
Рідні плюси:
- Канадська версія. Все в км та С°, поворотники жовті
- 2 ключі (налаштування підв'язуються свої під кожен із 2 ключів)
- місткий багажник на 800+ л.
Із складеним заднім рядом: 1,8 куба
- вбудований турбо-таймер, не треба переживати за турбіну як на Субару
- авто рахує мотогодини і сповіщає коли настав час сервісу. Це запорука надійності - жодних питань до двигуна за 5 років
Заправка завжди 100 бенз., лише на початку повномасштабної пару міс. їздила на 95му.
Розхід: місто 14-16, траса 10-18 (в залежності від швидкості)
При 120 км/г - 10, далі кожні 10 км/г дають +1 літр до витрати, тобто якщо їздити 200, то розхід буде 18+ легко.
Обслуговування тільки на офіційних або спеціалізованих сервісах Honda/Acura. Історія обслуговування
Є косметичні нюанси. Телефоном більше інфо.