Подивитись контакти власника:
Опис:
Авто зараз в ЄС, звязок переважно текстом.
Не биток!
Чавунний 3.0TDi, з конвеєра не має сажового фільтру, ADBlue та інших потенційно проблемних агрегатів. Надійний мотор CDUD, звичайна пружинна підвіска.
Експлуатується в основному на трасі, заправка тільки на преміум та європейських станціях.
Було додатково встановлено:
- Кермо від нового кузову S7 (з адаптацією всіх кнопок) (600€)
- Магнітолу оригінал MIB2, з CarPlay/Android Auto та навігацією (1100€)
- Ориг. камеру заднього виду з траєкторіями (300€)
- Апгрейд блоків мотора та коробки від Sprintech, тепер авто має 295к.с. (550€)
- Додаткова шумоізоляція дверей (250€)
Вся передня частина авто в плівці. Капот, бампер і крила повністю в броні, яке стало трохи матовим з часом, тому на фото може здатися що вони відрізняються в кольорі.
Реальний пробіг, будь які перевірки. Я другий власник — проїхав на ній за рік більше 30 тисяч.
Перша реєстрація в 2018 році, потім перша власниця майже не їздила на авто.
Авто має шикарний зовнішній вигляд, ідеальну керованість на трасі (навіть на швидкості 200+), але при тому дуже надійний та економний мотор, швидку та економну коробку, комфортну підвіску.
Витрата в місті — 6-9л,
Траса 120 км/г — 5л,
Траса 200+км/г — 9л.
Із додаткових фішок:
- Акустичний склопакет
- Повністю діодне світло
- Активне антикрило
- Оригінальні R19 диски
- 2-зонний клімат
- Аудіосистема з сабвуфером
- Повний безключовий доступ
- Сигналізація з міткою та сім карткою, інтегрована в безключовий доступ
- 2 ключі, 2 мітки
- Після покупки були замінені масла у всій трансмісії та почищений EGR