Подивитись контакти власника:
Опис:
Коли придбав це авто я був здивований: воно стояло в рідній фарбі але фарба вигорівша була, подекуди поліз лак але машина була в оригіналі повністю, мотор заводився з пів оберту але брав масло бо на ньому було більше мільйону пробігу, якщо бути точним то мільйон сто тридцять дві тисячі пробігу. Перше що я зробив - купив порооги фірми "клокерхолм" оцинковані, заказував з Германії, переварив тільки із-за того що вони були погнуті бо там піддомкрачували домкратом типу як в старих жигулях і помяли двері і пороги але іржі там не було . Далі я зробив повністю ходову: міняв все тому що довго стояла і всі резинові вироби типу сайленблоки були потріскані, поміняв їх на фірму "Лем Фердер" нормальної якості, зад і перед була заміна банки глушника так як стара згнила ставив туди оцинковану банку яку теж замовляв з Германії, диски колісні оригінальні (навіть не каталися), резина нова літо а зима "Хенкук" але зношена на 60%. Двигун робив - капітальний ремонт 12 тисяч назад тому є підтвердження відео і справка рахунок яка сума які деталі і якої фірми мінялися все по чесному: авто розбиралося повністю до нуля: чистився салон, панель приборів була замінена так як вона була дуже потріскана але купляв б/у з мінімальними пошкодженнями бо таких найти в гарному стані не реально тому-що вже роки. В загалом у машині майже більша частина елементів в оригіналі, нічого не "колхозилось" і не було замінено з "жигулів" так як купувались і встановлювались запчастини саме на "BMW e28 акула". Багато нових запчастин купувалися на авто, не жалів коштів так як робив для себе. Продаю в зв'язку з тим що змінив свої погляди на життя - давно не хлопчик і не хочу щоб звертали на мене увагу так як авто сильно привертає до себе увагу оточуючих, хочу придбати щось економніше для того щоб їздити на роботу бо далеко від дому - працюю. Це авто для хлопців які реально хочуть відчуттів.
Також є відео на ютубі, за доп інформацією пишіть в особисті