Дуже добрий стан, як зовні так і технічно.
Куплений в Америці після невеликої ДТП.
Вся безпека на місці та в робочому стані. При ДТП відпрацювала тільки одна подушка в кермі - замінена на нову разом з блоком управління.
Замінено кузовщину передньої частини на оригінальну від рестайлінгової М6, радіатор та фари. Кому цікаво – покажу фотозвіт.
Чесний пробіг – 68 тис.км. (Десь 40 тис. по США). Готовий підтвердити документально.
Повністю прозора історія автомобіля в Америці – їздили мало та обслуговували не по пробігу, а чітко раз на рік.
У листопаді зробив величезне ТО. Крім масла в двигуні і всіх фільтрів, замінено масло в АКП, замінена помпа, антифриз і гальмівна, а також приведена в повний порядок ходова. Проїхав після ТО – 2т. км.
---
Дуже багата комплектація. Розписувати багато, виокремлю найцікавіше:
- Повний М-пакет. Зовні практично нічим не відрізняється від рестайлінгової М6 (2015-2018)
- адаптивна М-підвіска із 5 режимами. Машина їде і кермується "як по рейках", залишаючись при цьому комфортною
- топові фари - Adaptive Led з автоматичним дальнім
- Топові сидіння з спинкою, що ламається, підкачками, підігрівом і вентиляцією
- панорамний дах із чорною стелею з натуральної алькантари
- безключовий доступ, доводчики дверей
- торпедо, дверні карти, центральний тунель і ще купа місць - обтягнуті натуральною шкірою Nappa з контрастним рядком
- NBT з камерою, HDD та навігацією з останніми картами Європи та України, з проекцією маршруту на лобове або прибирання
- Керамічні органи управління
- проекція, LED приладка, два ключі та багато, багато іншого
---
Салон та кузов виглядають просто супер.
Зроблено полірування та нанесено кераміку в кілька шарів.
У машину вкладено дуже багато праці, часу, грошей і найголовніше – душі, тому хочеться продати її у добрі руки.
Реальна витрата бензину по Києву – 13-14 літрів.
Машина мала 3 повноцінних господарів, 1 у США та 2 в Україні. Я другий, володію машиною – 1.5г.
Детальніше за телефоном