ЕКСКЛЮЗИВНИЙ, ЛЕГЕНДАРНИЙ, BMW Х5 У КУЗОВІ Е53! РЕСТАЙЛІНГОВИЙ, ОСТАННІЙ 2006 РОКУ ВИПУСКУ! 3.0 DIESEL! ДУЖЕ ГАРНИЙ СТАН! У МАКСИМАЛЬНІЙ КОМПЛЕКТАЦІЇ: МАЄ ПАНОРАМА, СТЕЧ АЛЬКАНТАРА (ЯКА ПРАЦЮЄ У ВСІХ РЕЖИМАХ, ОБСЛУЖЕНА) ПІДІГРІВИ СИДЕНЬ ЕЛЕКТРОРЕГУЛЮВАННЯ НИЗ-НА СЕБЕ) КЛІМАТ ПРАЦЮЄ, ЗАПРАВЛЕНИЙ, ДУЄ ДУЖЕ ДОБРЕ! ВСІ КНОПКИ МАЮТЬСЯ ВНИЗУ, І КОЖНА КНОПОЧКА ПРАЦЮЄ! СКЛА ВСІ РІДНІ ТОНУВАНО ОКРУГ ДОРОГОЮ ПЛЕНКОЮ! САЛОН ПРАВИЛЬНИЙ ЧОРНИЙ, У ГАРНОМУ СТАНІ, НЕ ЗАТЕРТ, НЕ ПОРВАНИЙ. САБ ДОДАТКОВО ДОРОГИЙ ВСТАНОВЛЕНИЙ! ПО КУЗОВУ ВЕСЬ РІВНИЙ, ЧУДОВИЙ! МАЄ 2 КОСМЕТИЧНИХ ПІДКРАСІВ! МОТОР ПРАЦЮЄ ЯК ГОДИННИКИ, ДУЖЕ ТИХО, ЕКОЛОГІЯ ВСЯ НА МІСЦІ, НЕ ДИМИТЬ, ЇДЕ ДУЖЕ гідно! ТУРБИНА ВСЯ СУХА, ДУЄ ЯК ПОЛОЖЕНО !АВТОМАТ ПЕРЕКЛЮЧАЄ ВСІ ПЕРЕДАЧІ ДУЖЕ ПЛАВНО, БЕЗ РИВКІВ, ТОЛЧКІВ І ТД! ХОДОВА ВСЯ ОБСЛУЖЕНА! СВІТЛО У АВТО ДУЖЕ ДОБРИЙ КСЕНОН+ У ПРОТИТУМАНКАХ ВСТАНОВЛЕНИЙ ЛЕД! ОСТАННІ ПО МАШИНІ ТО, БУЛО ЗРОБЛЕНО ДУЖЕ БАГАТО НА 113000 тис.грн.
ОЛІЯ У ДВИГУНІ, У КОРОБЦІ, ВСІ ФІЛЬТРА ВСЕ ЗМІНАНО! ЗА ТЕХНІЧНОЮ ЧАСТИНОЮ:
1. Заміна прокладок під теплообмінник
2. Заміна прокладок під впуск
3. Реставрація кермової рейки
4. Заміна передніх колодок
5. Проточення передніх дисків
6. Заміна сайлентблоків у поздовжніх важелях
7. Заміна попередніх важелів
8. Заміна кульових опор
9. Заміна насос гур
10. Заміна кермових тяг+наконечників
НА ДАНИЙ МОМЕНТ АВТО НІЯКИХ Вкладень НЕ ВИМАГАЄ! Є 2 КЛЮЧИ! У БАГАЖНИКУ ПОВНИЙ КОМПЛЕКТ: ЗАВОДСЬКА ШТОРКА (ЯКА НЕ У ВСІХ Є) МАЄТЬСЯ ЗАПАСНЕ КОЛЕСО + ВСІ КЛЮЧІ! БАГАЖНИК З ДОТЯЖКОЮ! МАШИНОЮ ЗАЛИШЕТЕСЯ ДУЖЕ ЗАДОВОЛЬНІ! ПО ДНИЩУ АВТО, АБСОЛЮТНО ВСЕ СУХО, ВСІ ЗАХИСТИ ПРИСУТНІ, І ЦІЛІ