Подивитись контакти власника:
Опис:
Продам Citroen C8 з двигуном 3.0 V6 204 к.с. і автоматичною коробкою передач ZF 4HP20.
Комплектація майже повна:
Підігріви сидінь
Датчик дощу
Автоматичне світло
Круїз контроль
Електрорегулювання сидінь
Розворот передніх сидінь на 180 градусів
Підігрів передніх сидінь
Память водійського сидіння (з привязкою до ключа)
Електрозеркала
Кліматконтроль 2-зонний
Всі склопідйомники електро і автоматичні
Є дотяжка і відкривання вікон з ключа
Зеркала з електрорегулюванням, електроскладанням та підігрівом
Ксенон (рідний, автоматичне регулювання фар)
Задні двері з електроприводом
Міні-холодильник для напоїв
АКПП з типроником
Гальма передні BREMBO 4-х поршневі
Оригінальні легкосплави (запаски нема)
Газ вписаний, розхід газу по місту 16-18 траса 11-15 л.
Авто купив розібране, в комплекті з 2-ма моторами і 2-ма коробками, в комплекті є ще один мотор з проскочившим ремнем грм і коробка з провернутою втулкою на валу.
При збірці повністю зроблена вся проводка підкапотна, підторпедна і газова. Замінений ГРМ, всі ролики, натяжні механізми, рідини і фільтра включно з АКПП. Є фаркоп, розетка працює справно. Є парктроники задні, але не працюють. Нові ричаги, нові колодки по кругу (всі суппорта ревізовані), диски ще до їзди не бють і т.д. Встановлені нові радіатори кондиціонера і антифризу. Кузов в основному пластмаса, без критичних пошкоджень. Ржавчини я не бачив нігде на авто, пороги напевне міняні, дно ціле а решту не ржавіє впринципі.
Все що вище описано працює, світиться і рухається так як має бути)
Двигун. Їде супер, заводиться теж супер, на трасі до 180 розганяється практично як електричка)
Коробка. З 1 на 2 і з 3 на 4 переключає добре, без відчуття, з 2 на 3 є певні поштовхи, як подвійне включення чи шось таке, при скиданні майже при зупинці є теж поштовх.
Після збірки проїхав близько 8 тис км, Їздить авто спокійно Львів-Краків і назад, і навіть натяку не дала що їй важко.
По трасі керується гарно, тримається дороги і легко набирає швидкість при обгоні за потреби. По місту, незважаючи на то що це мінівен 7 місь, запаркуватись легше ніж седаном, виворіт коліс просто шикарний.
Газ вписаний, редуктор KME Gold, Електронний блок керування LPGTECH TECH-326 OBD, Форсунки BARACUDA, балон на 57л (45 заправка), заправник в лючку заливному без перехідника.
Фари. То що там ксенон то супер мега круто, але в 2000-х роках було. На ближньому якщо їхати вперше здається що на габаритах їдеш( лінзі 20+років і проситься вже замінити її або хоть нанести відбиваюче покриття нове, так як старе напевне вже вигоріло (проблема всіх в кого HELLA3 з тих років), зато дальнє в 4 лампочки світить на кілометри вперед (там bi-Xenon). Дуже цікавен рішення з протитуманками, довго думав чого їх нема а кнопка є і лампочка засвічується на приборці, а потім знайшов їх в ФАРІ)
Сидіння в салоні 7 шт, 5 знімаються в 3 рухи кожне. зручно і практично.
Авто перереєстровується без проблем.
Торг на місці. По телефону навіть слухати не буду. Всі болячки написав, чого не написав будете шукати біля машини.
По проблемах:
1. Вік, собаки з того року вже рідкість, хороші авто тоже.
2. ЛФП, задній бампер обліз до жаху, в деяких місцях відійшла фарба (на пластмасах), сколи, подряпини, потертості (все на фото, якщо не все, то пишіть я докину фото).
3. Салон, працює все, але виглядає трохи поношено. На сидіннях пластмаса (її там дуже багато) потерта, кріплення поламані, ковролін брудний. По хорошому, то треба як мінімум хімчистку зробити, а може і поміняти підлогу (благо на розборках тих машин достатньо як в нас так і в європі).
P.S.: авто можна оглянути і купити в Кракові або у Львові (Судова Вишня теж можна).
Продаю бо є можливість купити на іноземній реєстрації, немає вже потреби в авто на Українській реєстрації.