Найголовніше, апарат на ходу! По місту ніяких проблем (крім того, що без кондиціонера і влітку виникає відчуття, ніби машина горить). Рве зі світлофору багато іномарок (особливо ті, які не підозрюють, що беруть участь у змаганні). По трасі теж нормальна. Яку швидкість вам вдасться на ній розвинути, залежить тільки від вашого інстинкту самозбереження. Особисто я,в ті рідкісні рази, коли розганяв її до 140, ловив себе на тому, що не моргаю, не ворушуся і практично не дихаю.
Є кнопка включення кондиціонера, це єдина деталь кондиціонера, яка дожила до наших днів. Пічка – полум’я Саурона – працює взимку так, що мама не горюй. Але, на жаль, гаряче повітря затруює знизу, і влітку, коли пічка вимкнена, якщо тиснути більше 110 по трасі в сандалях, то сильно обпікає пальці на правій нозі. Так що влітку на праву ногу краще одягати кросівок…
У машині останні півтора місяці не курив. А до цього курив, дуже багато. Але не більше, ніж попередній господар і його численні друзі – одночасно, всі разом, взимку, з щільно закритими вікнами. Дуже великий плюс – глушник відсутній, видає рев, як з пекла! У зв’язку з чим від страху тримаються всі від тебе подалі, що в свою чергу забезпечує комфортну їзду.
Один з найважливіших плюсів цієї машини, це те, що її категорично не хочуть зупиняти інспектора ДПС. І навіть коли ти проїжджаєш перед ними з не пристебнутими ременями і вимкненим ближнім світлом – вони лише проводять тебе співчуваючим поглядом… У чому загадка, я так і не зрозумів. Так само її дуже бояться підрізати дорогі і не дуже іномарки…
У зв’язку з вищесказаним, іноді відчуваєш себе, як в президентському кортежі.