Подивитись контакти власника:
Опис:
Вітаю! Авто у дуже хорошому стані, продаю бо зараз змінився напрямок роботи потрібна більша грузова машина,(десятитоник). Машина була на Донецькому обліку зараз поставив на себе Вінницька реєстрація! (бажано повне переоформлення).
1.Кап ремонт двигуна минулої осені, заміна поршневої групи, Цепи, Зірки, Вкладиші,Насос масляний.
2.Нульцова головка дорожча, та в якої більше постілей (І усі комплектуючі до неї нові)
3. Нова помпа.
4. Заміна карбюратора (б.у.)
5. Ремонт коробки передач.
6. Комплект нового щеплення.
7. Свіжий стартер.(редукторний)
8. Перебраний генератор.
9. Новий вакуумний підсилювач тормозів.
10. Новий тормозний циліндр.
11. Нові шкворня.
12. Нова балка, з корінними передніми ресорами.
13. Заміна підлоги кузова, (дошки пропітані морілкою)
14. Нові броньовані провода, та дорогі свічки.
15. Нульцова резина 6шт.
16.Нові карти салону 4шт.
17. Ближнє світло:Ксенонові лінзи.
Дальнє світло: Лед лампи "Нарва 6500к. Німеччина" 1400грн пара. (світло стало як в космічного корабля)
18. Хороша музика, сильні динаміки.
19. Центральний замок, двохзона сигналізація.
20. Установлено електро бензо-насос.
21. Заміна рем комплекта газового редуктора.
22. Реставрація редуктора моста.
23. Нові полуосі
24. Окремий насос на пічку.
Авто дійсно варте уваги! Свіжий тех огляд, нова страховка, газ вписаний. Хороша тоніровка. Салон ідеал для цих років, люк не тиче.Кабіна без тріщин. Установлено на кузов каркас та тент від Спринтера. Рама ціла ні де не була лопша, ніколи не варена, номер рами та кабіни читається, машина їде рівно, резину не гризе. Працює відмінно як на газу так і на бензині. Машина практично все своє життя возила бухту кабеля з скло-волокна вагою 400кг., та дві складних алюміньових драбини і чотири хлопця.(інтернет провайдери). Щоб не обставини, то ні за що не продавав би її, тому що в авто багато вкладено часу та грошей! Без перебільшення повний абгрейд!!! Тобто ресурса в машини, залишилось дуже багато!
Є де кілька нюансів:
1. Кабіна, місцями є ржавчина, але гнилі та дир не має, підношки живі.
2. Чути шум підвісного підшипника, вібрації поки не відчувається, ще має трохи поїздити. (Підвісний підшипник новий, є у наявності їзде з машиною! Його ж цікавіше поміняти десь ночю в дощ, за 100км від дому, ніж в дома на ямі. Це я до чого клоню, маю свою бригаду в сфері будівництва, є у мене хлопець Ігор Бригадир, постійний водій газелі, майстер на всі руки, і дійсно без сарказма відповідальна та порядна людина, але я замітив, що з роками Він стає тільки ледачіший! Постійно у нього не хватає часу на підшипник!
ВСІМ ДОБРА