Подивитись контакти власника:
Опис:
Жвавий доглянутий автомобіль з потужною мультимедією IPS 8" та крутою камерою на 180 градусів (видно навіть що за кутом заднього бампера робиться).
Виїхав з українського салону в січні 2008 року.
127 коней жваво тянуть цей хечбек як в місті, так і на трасі.
Багажник просторий (340л), а завдяки зкладанню сидіть в рівень робиться ще більшим (1300л).
Мультимедія керується сенсором та кертом. Android на 64Gb з навігатором, bluetooth, usb і т.д.
Машина в одній родину. Забрав машину у швагра на 138тис. До 138 тис. машина обслуговувалася на офіційному сервісі, далі у мене на АТЛ. Є всі акти та чеки від самого вийзду з салону і дотепер. Тільки цього року з швагра переписав авто на дружину (думаю догадуєтесь чому.).
Два ключі з двома брелками від сигналізації (один двосторонній)
Машина з літньої резиною на литих дисках, і зимовою резиною (GoodYear) на рідних штампах з ковпаками KIA. Резина і та і та свіжа, ще не на один сезон.
Ззаді тонована фірмовою американською металізованою плівком, зпереді атермальною 3М.
Фари заклеєні поліуретановою бронеплівкою, тому стан їх як нові.
Ближнє та задні ліхтарі в фірмових лед лампах. Вночі світло просто супер.
Ззовні машина без шпаклівки. Мною був перефарбований капот з переднім бампером через сколи. Машина то з 2007 року, і ще має бадьорий вигляд. На задньому бампері є притертість чорна. Навіть не чіпав, бо некидається в очі.
Салон доглянутий, без подертостей, чи заломів.
Масло замінене з усіма фільтрами замінене +-500 км назад.
По техніці все справне. В підвісці стоять нові ориг. каяба стійки з пружинами і всіма резинками. Минулої зими замінені передні ричаги з шаровими наTRW. Нові тормозні колодки TRW стоять від цього літа. Нові ориг. подушки двигуна. Антифриз (Hepu G13), гальмівна рідина(Bosh) та масло в коробці(Motul) теш замінювалось.
В обслуговуванні навіть ориг. чи фірмові деталі недорогі. В планах було ще не один рік на ній їздити, але життя зараз інше