Подивитись контакти власника:
Опис:
Модельний ряд 2015! В 2022 у Норвегії замінено батарею на НОВУ! Здоров’я акумулятора-СОХ 110,7%. Свіжопригнана, Пробіг оригінальний, є сервісна книга + без проблем підтвердиться через карвертікал.
Максимальна комплектація, все крім панорами.
Машина купувалась для дружини, але на жаль не зайшла, саме як електричка.
Машина купувалась для себе, а не на продаж, тому акцент робився на стан батареї (пів ціни машини). Машина реально обійшлась дорожче ніж ставлю на продаж. Врахуйте, що перекупи сунуть хлам, роблять ячейки, резети батареї, щоб збільшити СОХ і т.п. аби впулити тупу "за супер ціною" нижчою ніж у Європі, при цьому не додають фото реального запасу ходу при 100% заряду батареї (зверніть увагу в оголошеннях!) Є косметичний підкрас, бьється до 190 мікрон.
Машина обслужена, замінено: фреон та масло в тепловому насосі, масло в редукторі, колодки + зроблено супорта, замінено тяги.
За запас ходу не буду писати захмарні цифри, як пишуть продавали коли сох набагато нижчий. З розходом в 13-14 кВт + кондиціонер працює, проїзджає 180км-200км це досить швидка їзда, реально спокійно можна вкластись в 11-12 кВт, що збільшить пробіг до 220-230км (запас ходу на фото одометра, хто знає, запас ходу у соула значно більше ніж показує) готовий реально довести на тест драйві. Зараз саме той час коли можна реально побачити пробіг авто!
Машина на новій літній резині + комплект хорошої зимової резини на легкосплавних дисках.
Ячейки всі рівно заряджаються, віддають напругу в межах заводських параметрів, що при 5% заряду так і при 100%.
За 4 місяці експлуатації супер враження, здоров'я батареї без змін.
Машина не нова ,тому присутні сліди експлуатації на кузові. Салон доглянутий, майже ідеальний. Більш детально розповім по телефону, всі нюанси експлуатації + те, що не говорять перекупи. Хто вагається брати Ніссан ліф чи Кіа, що по комфорту, а особливо по батареї, ліф пасе задніх...
Любий вид переоформлення в т.ч і через Дію.
ХОРОШИЙ торг тільки біля машини.