Подивитись контакти власника:
Опис:
Автомобіль у відмінному стані
Готовий до будь-яких перевірок
Салон доглянутий чистий
Технічно без зауважень
Можлива перевірка на будь-якому СТО
Додаткова інформація по телефону
Можлива оплата частинами
Відрізнити гібридну версію не складе труднощів хіба, що справжнім фанатам марки. Адже крім характерного синього логотипу, парочки написів «Hybrid» з боків і приставки «h» до позначення моделі, будь-які відмінності відсутні. Сам же ES встиг переїхати на нову платформу GA-K (варіант TNGA) і істотно додати в розмірах. Він став довшим на 60 мм (4975), ширшим на 40 мм (1865), а колісна база зросла на цілих 50 мм і тепер становить 2870 мм. Така надбавка, звісно ж, неспроста. Адже седан, крім зміни попередника, має повністю замінити не особливо популярну модель GS, яка, до речі, обходиться Лексусу значно дорожче у виробництві, через складнішу задньопривідну конструкцію. Допомогти впоратися з поставленими завданнями і привернути нових шанувальників бренду повинен і повністю перероблений зовнішній вигляд автомобіля, який у цьому поколінні як ніколи близький за дизайном з флагманом марки - LS. Інтер'єр Lexus ES Hybrid не здасться якимось особливим, адже всі рішення вже давно знайомі за іншими моделями. Це все той же віртуальний кокпіт, захований у фірмову панель приладів з крутилками у вигляді «ріжків» з боків. І той самий 12, 3-дюймовий екран навігаційної системи, яким керують за допомогою тачпада на центральній консолі. Єдиною відмінною рисою гібридних версій, буде синя кнопка «старту» та й парочка значень на панелі приладів.