Подивитись контакти власника:
Опис:
Авто в моїй родині з 2011 року, була куплена від першого господаря в Україні з сервісною книжкою та пробігом 100 000. за 13 років пробігу 120 000 мого, до 10 000 на рік, нічого не відмотано, перевіряти можна як завгодно і що завгодно, пробіг чесний!
Машина не нова, має сліди експлуатації, в дтп так щоб її потім збирали НЕ БУЛА, всі моменти притертостей не усувалися і видно по фото, по хорошому треба пофарбувати бампер, ЛП крило, ПЗ двері. ПЗ крило, поріг, двері-крило-бампер простіше купити по 50 $ розбиранні, ніж шпаклювати. ну це кому внешка важливо, я їжджу і мені норм. Фари треба полірувати.
лобове ціле, без тріщин. скла по колу рідні.
салон нормальний, можна похімчистити сидіння, дір, пропалень немає. не курили. деякий час підтікало біля стійки де лобове тому є сліди
Двигун працює добре, 0 питань, працює на синтетиці, масло до заміни все на місці, я думаю це важливий фактор для вікового авто. усі роки лив ENEOS.
АКПП працює, перемикає, на холодну є тички, на прогрітій ні, все як у всіх мазд 3, масло і фільтр змінював 4000 тому, методом поетапної заміни з промиванням.
За останні 2 роки поміняв усі котушки запалювання, свічки іридієві, радіатор, патрубки (не всі), помпу, бензонасос, рідину гур, охл. hepu. змінювалося багато всього регулярно, оскільки часто дружина їздила за кордон.
Зараз треба міняти правий шрус, і ще пару наконечників і тяг, можливо і поміняю
гуму віддам зимову
магнітола піонер 88rs2 процесорний для поканалки, акустика сч - carpower. вч - vifa але вид поюзаний, грають норм, саб - morel робився під рок музику, дуже тонкий і компактний, 2 підсилювачі, музику треба доробляти кому цікаво, потрібен 1 4х кан підсилювач і буде жир.
Багажник що на фото швидше за все залишиться у мене, але якщо требато подарую інший в ці ж штатні місця, використовувався для перевезення серфа, ніяких мішків з цементом не возив.
Загалом є косметичні питання, але все закладено у ціні
будь-які питання на будь-які месенджери за вказаним телефоном