У нормальному, адекватному стані його років.
Він не з салону, говорити, що ідеал не збираюся, це не так - потрібно, щоб обдурили, звертайтеся до інших, таких багато.
Для його року та комплектації – ціна задоволена адекватна.
Врахуйте, що це повнопривідний 4matic, на автоматі, з двигуном М272.
Брав собі, як службове авто, але змінив вид діяльності і можу тепер їздити іншим, тому й продаю.
Багато чого робив як для себе:
1. Передні гальмівні колодки + задні колодки та диски + ручник.
2. Олія в АКПП та двигуні + фриз + гальмівна.
3. Вся електроніка – хто стикався, той знає – помилок більше немає.
4. До мене було легке ДТП у ліву сторону – фара, крило, бампер – я відновив всю безпеку, прописав блоки ременів та ударів – ДОРОГО.
5. Новий АКБ.
6. Обслуговано та налаштовано ГБО.
Тепер дивіться, дивлячись для яких цілей він потрібний Вам
- якщо перепродати - і так зійде, їде бадьоро, тулить неможливо, АКПП супер, кермується добре, гальмує чудово, заводиться з полтичка.
Якщо для себе, розписую як є, нюанс врахований у ціні + торг ніхто не скасовував. Зате чесно, хочете, щоб обдурив, можу написати, що ідеал. їх ідеальних не існує з таким пробігом та роком! -
1. Основне, настав час ГРМ - шелестить на холодну, потім минає, її час підходить, тисяч до 10, але я б змінив, якщо собі.
2. Потрібен компресор кондиціонера новий - це працює то ні, але система вся почищена, перебрана, заправлена, замінені патрубки і повна реставрація компресора.
3. Опорний підшипник лівої стійки - хрумтить при вивороті.
4. Невеликий рудик на задній арці, можна підмалювати, дірки немає, косметика бамперів за бажанням.
5. Потрібно три датчики парктроніка.
В іншому все чудово.
Як кажуть-товар відповідає його ціні.
Обміняти можу на паркетник АКПП або електричку від 120 км. запас ходу. Можу доплатити до 2000 ну чи Ви мені.
Нині стоїть у мене під будинком у Софіївській Борщагівці.
Нещодавно оформив на дружину, другий продаж, через біржу продамо.
На обмін не їду.