Прекрасно збалансований та підготовлений автомобіль, такого гарно та швидко їдучого Л200 по будь-якому покриттю Л200 дуже складно знайти. Всі ці «красиві» Л200 не дозволяють швидкої та безпечної їзди. Підвіска ОМЕ (пробіг менше 80т), ARB бампера з лебідкою та кунг
По рівню підготовки - можно їхати на швидкісні змагання.
Під продаж проведена ревізія кузова в точках кріплення, кузов стає в фарбування раптором в колір кабіни.
Опис:
Машина постійно під технічним наглядом, будь-який натяк на будь-що - одразу заміна. З машиною нічого робити не треба - сів поіхав куди завгодно
Стандартний інтервал заміни масла - 10 тисяч.
- 50 тис після повного капітального ремонту двигуна,
- замінене зчеплення на посилене від спорта, маховик проточений (не перегрітий)
- мости замінені на свіжі, пробіг біля 150 тис. Передаточне 4.1 - кардани зроблені. Блокування заднього диференціалу
- передні привода доглянуті, є 1 запасний
- шарові та сайлентблоки всі замінені 3 місяці тому. Машина іздить на м'якому поліуретані (65 од по шору)
- повний привод прибраний пневмопідвід (мало хто знає як насправді вмикається повний на Л200), включається моментально
- комплект нових подушок, ревізія рами
- нові ресори
- підвіска ОМЕ з посиленими пружинами спереду - ліфт підвіски 30 мм
- силовий обвіс ARB (передній бампер, задній бампер, кунг) - посилені бризковики, за них можно авто піднімати.
- лебідка 6 т (нова)
- захист дна повний - замінений кузов, взяли з машини з пробігом у 150т
- Mud Terrain Kumho колеса 235/85/16 на кованих дисках ВСМПО
- "мягкий" чип без підвищення тиску турбіни, оптимізація до 2к обертів.
- Ревізія електрики
- заміна підкапотного жгута повністю
- Лед світло
- Всі масла замінені. Машина готова до складних завдань.
Для ЗСУ буде додаткова знижка