Подивитись контакти власника:
Опис:
Арабська версія, без каталізатора, лямбда-зонда та клапана EGR, 220 к.с. Спочатку замислювалася як проект, за час володіння (2, 5 роки), в машину вкладено значні кошти з метою довести її до ідеалу. Проведено капітальний ремонт ходової та двигуна з використанням нових запчастин, виконана капіталка ГБО (нові форсунки, патрубки, налаштування). Також виконано зварювальні роботи кузова, повну антикорозійну обробку (низ, салон, багажник, арки, пороги) та шумоізоляцію салону і багажника. Встаноновлено захист двигуна, гарне світло (лінзи). Автомобіль в хорошому стані як технічно, так і зовні, дуже швидкий, комфортний та динамічний. Термінових вкладень не вимагає абсолютно, можна сідати та їздити, все добре працює.
Зараз пробіг становить 376 тис. км, на момент покупки був 370 тис. км. Одразу після покупки зроблено капітальний ремонт вартістю понад $4, 500. В основному використовувалися тільки якісні японські запчастини. Масло в коробці - Idemitsu, масло в двигун Nissan, після обкатки в 3 тисячі км - Motul. Масло в коробці мінялося 6-7 тисяч км тому, у двигуні — 4 тисячі км тому.
Встановлено ГБО 4 покоління Stag, працює добре як на газу, так і на бензині.
Автомобіль не має прихованих дефектів. Всі виявлені проблеми описані й зафіксовані на фото: Невелика проблема з проводкою дальнього світла (контакт іноді відходить).
- Потрібно фіксувати глушник. (закрутити один болт)
- Підлокітник потребує перешиття та закріплення.
- Лакофарбове покриття в посередньому стані: кузов не гнилий, все поварено та оброблено, але фарбування попереднім власником виконано неякісно, виглядає матовим у деяких місцях.
- Не заправлений кондиціонер.
- Помилка АКПП: коробка працює, але потрібна заміна датчика обертів ГБО не вписане в техпаспорт.
- Невелика тріщина на лобовому склі.
Літня гума зношена, зимова Nexen - 5-6 мм. Місяць тому був ремонт ходової частини: ремкомплекти гальм, втулки та стійки стабілізатора, сайлентблоки та кісточки. З усіх інших питань дзвоніть, торг