Подивитись контакти власника:
Опис:
Двигун - ca18de 1.8, 16 клапанів, версія GTI з заводу мав 125 коней. Був перебраний практично повністю, окрім коленвалу. Нові кільця, оригінал Nissan, комплект грм, практично всі прокладки та сальники, гбц після шліфування, перечищено повністю впуск, нові болти та шайби, свічки, резинки на форсунках. Замінено датчик положення дроселя, регулятор тиску палива. Встановлене ГБО 4го покоління, вписане в документах. Все що знімалося, перечищено та пофарбовано. Всі рідини нові, також фільтра.
Масляний піддон збільшеного обьему.
По коробці питань не має, коротка куліса.
Гальма - повністю нові всі трубки, мідь. Супорта було перебрано, замінено ремкомплекти, змазано, пофарбовано.
Новий гтц + замінено вакуумний підсилювач.
Все що після прийомної труби - нержавіюча сталь, глушник HKS.
Кузов - має нюанси, враховуйте те, що машині 34 роки, тому проблеми є. Ноги поки не випадають, але в загальному не ідеал, водійський поріг я переварив. Авто пофарбовано фарбою Montana Black, планув розмальовувати маркерами, тому кузов до ідеалу ніхто не виводив.
Авто має повний комплект обвісу GTI + встановлено додатковий оригінальний спойлер, нові протитуманні фари, номерна рамка з підсвідкою.
Салон - в цілому стан нормальний, єдине, що сидіння вже мають пошкодження, бажано придбати чохли.
Комплектація - центральний замок, сигналізація, підсилювач керма, склопідйомники, електропривід дзеркал та ляди багажника, підсвітка ніг, коректор фар, підігрів заднього скла, нова магнітола з USB, AUX.
Стоїть спортивне кермо “Victor” виробництво Італія.
Вся машина проклеєна шумо та вібро ізоляцією. Перетягнута вся стеля, під алькантару. Розпорка задніх стаканів.
маю зв'язок з власником, він не проти переоформлення, можна через "дію".
Без дурних пропозицій, обговорення ціни тільки біля авто!