Подивитись контакти власника:
Опис:
Перекупів прохання не турбувати!
Продаж з повним переоформленням! Власник.
Продаю, бо потрібне більше авто!
Продам надійне та гарне Німецьке авто, 2000 рік простий 2.0ТДІ, бездемферне зчеплення.
Центральний замок, сигналізація, ксенон фар, кондиціонер заправлений та працює, протитуманні фари.
Машина в комплектації Sport, стоять передні сидіння типу Recaro із посиленою боковою підтримкою. На сидіннях хороші чохли та нові резинові коврики.
МАШИНА НА ПОВНОМУ ХОДУ. ЇЗДИТЬ КОЖНОГО ДНЯ.
В машину за час експлуатації вкладено дуже багато грошей - понад $4000.
Що зроблено по авто:
Замінено всі пружини.
Замінено всі амортизатори (Bilstein), опори (посилені), опорні підшипники, відбійники, сайлентблоки, рульові тяги,
рульова рейка + гідронасос (оригінал з малим пробігом).
Стабілізатор передній (поперечної стійкості) (оригінал з малим пробігом).
Замінено передній бампер на кастомний із оригінальними прототуманками (скляні).
Встановлено оригінальні ксенонові фари Hella.
Замінено генератор з обгонною муфтою (професійно відновлений).
Встановлено класний акумулятор AGM (гелевий необслуговуваний, сухий - нічого не виливається і не булькає) EXIDE 70Ah.
Замінено зчеплення LUK (комплект) + вижимний підшипник + замінена гідравліка.
Замінено шків колінвала (тисяч 15 назад, за час експлуатації міняв раза 3).
Замінено сальники колінвала.
Замінено датчик колінвала.
Замінено всі чотири ШРУСИ на нові якісні (нічого не стукає і не клацає).
Замінені всі 4 ступиці на нові з ABS та підшипниками.
Замінені всі тормозні диски TRW (нові).
Капітально відновлені тормозні супорти (на одному з фото видно - червоний колір)+
+ нові тяги та трос стояночного тормоза (нічого не закисає і не замерзає).
Замінено всі тормозні трубки на нові та тормозні магістралі (мідь).
Замінено всі сайлентблоки, в тому числі всі сайлентблоки підрамника (нещодавно, відкручувати було складно :))
Замінено нові якісні радіатор охолодження NISSENS (на фото видно)
+ радіатор кондиціонера + опори + кріплення + резинки.
Замінена помпа.
Замінено новий термостат (на фото видно, лівіше від масляного щупа).
Зроблено чистку системи охолодження (спасибі хлопці з Авто Радіатор Сервіс Бориспіль)
та повну заміну охолоджуючої рідини HEPU (Німеччина).
Замінено розширюючий бачок (Termotec).
+ Хороша якісна кришка бачка Febi (перебрав штук 5 поки підібрав - хто знає - той зрозуміє!).
Замінено вакуумний насос.
Зроблена капітальна чистка Впуску й випуску, ЕГР.
Замінено паливні форсунки та зроблена їх професійна капіталка.
Замінено ТНВД VP44 PSG5 на капітально відновлений (на фото видно пломби жовтою фарбою) -
- ще на гарантії (спасибі хлопці з SHULS Сервіс м. Сторожинець - професійно та якісно).
Замінено нові шланги обратки та трійники і перехідники.
Замінено нові свічки накалу Bosch.
Замінено прокладки у двигуні та теплообміннику масла.
Прокладка на теплообміннику трохи сопливить - планую поміняти ще раз.
Замінено всі ущільнювачі та кілечки паливної системи (раніше качав зранку машину грушою - тепер заводиться з півоберта і нічого не завоздушується). Грушу так і залишив - нова червона поліуретан, але тепер забув як і користуватися :))
Замінено корпус паливного фільта на новий оригінал PURFLUX.
Зроблена прошивка двигуна: відшито ЕГР,
+ 20 к.с. до потужності.
Стоїть магнітола із CD KENWOOD.
Резина - R15 195/65 HANKOOK Kinergy Eco 2 (ще на сезон вистачить)
+ комплект зимової резини Goodyear UltraGrip Ice Arctic - класна резина з шипами (теж сезона на 2 вистачить ще).
Отже, машина технічно на 5.
З болячок - підгнили задні арки (болячка цих опелів) - потрібно підварювати та фарбувати.
Почав лізти лак на задньому спойлері та даху (видно на фото).
Кузов на 3.
Куліса ричага коробки передач в салоні підрозбовтана вже (вкладиш міняв).
Проїхав на амортизаторах понад 80 тис. - постукує передній правий опорний підшипник - вирішив міняти - всі амортизатори (Bilstein), опори (посилені), опороні підшипники (в зборі), відбійники, сайлентблоки, рульові тяги - все куплено, але поки не зробив заміну - планую зробити найближчим часом.
Також планую поміняти опори двигуна (сто разів міняв але вже знову "підійшли") та задню банку глушника - проіржавіла вже!
За час експлуатації (6 років) в авто замінено майже все і все працює!