Подивитись контакти власника:
Опис:
Продам машину 2012 року.
Масло виключно liqui moli 5w30!
Під капотом: нульовик+силіконові патрубки, куплені в Німеччині.
Генератор 180 А з виносним регулятором
напруги(акумулятор відсутній повністю), замість запаски в багажнику.
2 секції Ito 45A. від генератора до Ito 2 протяжки силового кабелю 50м2 та 30 м2(мідь). Зроблена гучна хвіртка 4*1,65 динаміки та 2хрупора.
Динаміки серії Урал патріот. 300 ВАТ рмс, рупора стір сандрєлов
Підсилювачі Урал 1200/ на 2 2400мостом та Урал 2 на 80 (рупора) Голова алпайн 92. Криша катана в 3 слоя віброізоляції 3 мм. Підлога в 2 слоя по 2,5 мм, двері 2 слоя по 2,5 мм. Передні арки 1 слой 2 мм, багажник в 2 слоя по 2,5 мм, капот 1 слой 2 мм і шумка.
Зроблений на замовлення спорт руль з підігрівом ( 300$).
Ходова повністю перебрана, спортивні пружини МТС технік, куплені в Польші. Нові турбіна та форсунки, нове щеплення (привезене з німців)
В авто вклав 2 роки часу та більше 6тис доларів.
По техніці машина в ідеалі. Здавалося б лише замінити передні тормозі диски та колодки.
Машина не нова, хоч їздила лише по європейський дорогах, але, але….
Потрібно витягувати пороги, загнуті через бардюри. З ліва ззаду крило бампера під заміну в колір 2500 грн.
Передній бампер під питанням, або ліміти спорт бампер, або купляти на розборці. Ліпка в районі 150$
І на кінець хім чистка салону. Кому не подобаються наліпки, дам контакти її обдеруть та полірнуть. Ціна питання 2000 $.
З її мінусами та якщо в хороші толкові руки, людині яка про її подбає віддам за 7300$ .
Причина продажу - шукаю щось сімейне, маю двох дітей…
Авто привертає багато уваги та позитивних емоцій, особливо коли робить уту-ту-ту! Дзвоніть поспілкуємось, торг присутній. Обмін 8000$!
Перекупів не турбувати!!!