Подивитись контакти власника:
Опис:
Площадкам не турбувати!
Покупцям, все є в описі та на фото, по телефону мені не буде, що вам добавити.
Не будемо тратити мій час, телефонувати, якщо дійсно зацікавлені в покупці, зустріч у Вінниці за попередньою домовленістю.
Продам власне авто, купував в Берліні в жовтні 2018 року. Є сервісна книга, 2 комплекта ключів.
Що було зроблено:
- На 240 тис був замінений демпфер (щеплення), радіатор ОГ, антифриз, передні амортизатори.
- На 280 тис замінено ремні, ролики, важелі підвіски, сайлентблоки, задні та передні тормозні диски (звичайно з колодками), про інші дрібниці писати не буду, вже й не згадаю.
- 292 тис заміна дозаторів, клапанів, шайб, і т.д. На суму 45 тис.
- стоїть новий акумулятор, практично без пробігу.
- ходова зроблена, дороги тримається.
- Коробка DSG 7ступка, суха (масло міняти не потрібно) без ривків, пинків. Пройшла діагностику - все в нормі.
Хоть мотор 1.6 але завдяки турбіні їде досить бодро, 100% краще ніж дорестайленговий 1.9 дизель чи 1.6 бензин, їздив на обох, знаю про шо пишу.
- витрати ~5 на 100 км по трасі, умова стабільна швидкість 100 км/год, включений круїз-контроль.
Звичайно на швидкості 140-160 і більше, розхід дещо вищий.
- сажовий на місці, перевірявся, в нормі, вирізати ще не потрібно.
- нанесені захисні засоби на кузов у вигляді твердого воску, також антидощ вкруг (на всіх вікнах).
Салон чистий, без плям, регулярна хімчистка. Звичайно авто не без претензій, все ж таки вік дає про себе знати.
- кузов Ліфтбек, просторий салон, великий багажник.
- на задньому правому крилі є царапина, не величка вмʼятина, з цим дефектом я купляв автомобіль, за 5 років ніяк себе не проявило. Фото додається.
Перегоріла підсвітка стрілки тахометра, її (діот) запаяли але тепер вона не плавно працює а ривками.
- пробіг рідний, (кому багато, Welcome, купуйте ті в яких «200») ніяких маніпуляцій не здійснювалося.
Без ржавчин. Масла не бере. Авто вчасно обслуговувалося. Гаражне зберігання.
Як то кажуть заводиться та їде.