Подивитись контакти власника:
Опис:
Прийшов час продавати цю красуню, але при умові лише тим поціновувачам, які шарять що це за авто і скільки часу, сил і коштів було вкладено в цю кріхітку, яка виглядає тендітно, але готова дати по трусам і більш обємнішим і сильнішим автівкам. Але ми не про це, оскільки Вашій увазі пропонуємо автомобіль який збудований з душею попереднім власником. Який відкатав її по всім канонам тюнінгу та налаштував для певних цілей і досяжностей, але клята війна внесла свої корективи. Одним словом автомобіль вийшов збалансованим та гарно їдучим в класі 100-200 7.4-7.8с. Із допів та тюнячок в тачку вкладено на суму +-30к$, а саме:
- дорогий вихлоп Supersprint
- даунпайп 3 дюйма APR
- впуск APR
- випуск APR
- підвіска Bilstein
- спортивні посилені розпорки під капотом, в багажнику та товсті стабілізатори
- турбіна гібрид TTE525R з робочим надувом 2.2 бара
- додатковий кулер охолодження двигуна
- АКПП DQ250 посилена, перебрана, яка перемикає як робот, швидко, чітко і не відчутно, а головне із зміненим тиском на диск зчеплення та обмеження по крутному моменту
- посилене зчеплення DQ250 stage3 Dima Deka
- блокування диференціалу Quaife
- збільшені інтеркулера APR
- маслоуловлювач APR
- додатковий виносний масляний радіатор Kate Cool
- тормозна система від Audi TTRS-RS-3 370 мм, диски з перфорацією та суппорта
- до оснащений масляний насос для більшої продуктивності та правильної роботи
- пайпи CTS
- паливна система Audi S3
- ТНВД Autotech
- ковані поршня, шатуни ІЕ
-посилені пружини клапанів та тарілки IE
- посилені подушки двигуна та АКПП
- софт ECU/TCU налаштований на стенді
- ковані диски Advant AVS-F7 (легкі)
- спортивна гума Continental Sport Contact 7
- спойлер на кришку багажника
- передня губа накладки на пороги задні елерони дифузор все це Maxton
- заглушка APR в скло склоочисника
- тонована якісною дорогою плівкою
- всі можливі місця і передня частина в броні
- зроблено повну шумоізоляцію
- турбо таймер
- встановлена ТОР мультимедія
- Mul-T-Lock
Та багато чого ще…