Подивитись контакти власника:
Опис:
Власник, володію авто майже 2 роки, проїхав 20 тис км. Обмін не цікавить.
Офіційне авто. Хороший технічний стан, замінено дуже багато деталей за час володіння. Вкладень не потребує.
Повністю замінена ходова спереду та позаду, а саме: 4 стійки, відбійники, майже всі сайленблоки, шарові, наконечники, стійки та втулки стабілізатора, нижня опора двигуна. А також відремонтована кермова рейка, відремонтовані задні супорта (замінені тормозні циліндрики з сальниками та пильниками), замінена тормозна рідина та антифриз. Новий акумулятор.
До мене повістю відкапіталений двигун. Не бере ні грама масла ні при спокійній їзді, ні при агресивній. Тоді ж замінений ГРМ. На сьогодні має 3 міточку на натяжнику.
За період експлуатації ні разу не висвічувався "чек", у червні був в офіційного дилера ніяких зауважень ні по електроніці, ні по двигуну, ні по трансмісії немає.
Салон в охайному збереженому стані.
Свіжозаправлений кондиціонер.
Стікла рідні, окрім лобового.
Дуже динамічне та одночасно економне авто. По трасі до 120 км/год в районі 7 л.
Кузов без вм'ятин та подряпин, авто в рідній фарбі, окрім бамперів та задніх крил, без шпаклівки. Передня частина має сколи від гравію, а також сколи по арках.
Коробка передач сухa DQ200, DSG7-ступінчаста, питань по ній теж не має, за весь час експлуатації ні разу не "пнулась", не перегрівалась.
2 комплекти ключів, також стоїть двохстороння сигналізація.
В авто не палили, по полях-болотах не їздили, пробіг трасовий.
Оригінальний здвоєний вихлоп з красивими насадками.
По днищу все ціле, без корозії, стоїть металевий захист двигуна.
В комплекті зимова гума (без дисків) 215/55/17 а також повнорозмірна запаска.
Замінено масло в двигуні Motul, фільтра та нові свічки.
Авто до продажу не готувалось, в експлуатації майже кожного дня.