Подивитись контакти власника:
Опис:
Автомобіль у відмінному стані
Максимальна комплектація LEGEND
Мотор 2,8
Офіційний
Не фарбований
Прозора сервісна історія
Всі ключі
Салон доглянутий чистий
Технічно без зауважень
Можлива перевірка на будь-якому СТО
Додаткова інформація по телефону
Можлива оплата частинами
У найдорожчій комплектації пікап комплектується 18-дюймовими колесами.
У салоні головними відмінностями від попередньої моделі є панель приладів зі зміненими шкалами і графікою 4.2-дюймового дисплея по центру, а також 8-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи Toyota Touch 2, яка підтримує Apple CarPlay і Android Auto.
В основі пікапа, як і раніше, лежить рамна конструкція. Тепер повнопривідні модифікації (будь то однорядний Single Cab, «полуторний» Extra Cab або дворядний Double Cab) можуть брати на борт до однієї тонни вантажу та буксирувати оснащений гальмами причіп масою до 3.5 тонн. При загальній довжині 5325 мм і колісній базі 3085 мм (версія Double Cab) пікап має в своєму розпорядженні вантажний майданчик в 1525 мм довжини, 1540 мм ширини і 480 мм висоти.
Повнопривідні версії автомобіля комплектуються системою жорсткого підключення передньої осі, роздавальною коробкою зі зниженим рядом та примусовим блокуванням заднього диференціала. Монопривідні версії тепер оснащені імітацією блокування заднього диференціала за допомогою гальм.
Після рестайлінгу Hilux отримав переналаштований гідропідсилювач керма, змінені налаштування амортизаторів і покращену конструкцію ресор, що, як запевняє виробник, має позитивно позначитися на плавності ходу пікапа. Крім того, було доопрацьовано і систему стабілізації автомобіля. 2.8-літровий турбодизель (204 сили та 500 Нм), здатний розігнати пікап до перших 100 км/год за 10.8 с (версія Legend, повний привід, "автомат"). Його особливістю є холостий хід на рівні 680 об/хв (раніше – 850), що має зробити мотор більш стабільним при їзді бездоріжжям на мінімальних швидкостях.