Машинку пригнано з Норвегії. Коштує найнадійніший, можна сказати легендарний мотор D-4D. Вся у рідній фарбі. Машинка не полірувалася жодного разу. Можете перевіряти будь-якими приладами. Фаршований тільки передній бампер (1міс назад 250$) Були дрібні подряпини. Є фото до фарбування. Встановлено гуму преміум класу Michelin Primacy 4, розміром 215/65R16 замість рідної 205/65R16. Колеса стали ширшими і трохи вищими. Відповідно машина стала м'якшою. Встановлено проставки під пружини 20мм. Зимова гума Good Year (у відмінному стані) у такому ж розмірі. Змінено передній радіатор кондиціонера у зв'язку з проблемою цих моделей TOYOTA кузов Т27. Отвори для охолодження радіатора знаходяться близько до землі. Тому на великих швидкостях вибиваються дрібні зигзагоподібні елементи охолодження. При фарбуванні переднього бампера перед радіатором була встановлена ??декоративна захисна металева сітка. Машинка має пакет "Скандинавська зима". Встановлено штатну систему автономного опалення Webasto (Eberspacher) - цей вузол не працює (не встиг обслужити). Підігрів лобового скла. Підігрів передніх сидінь. У передньому бампері встановлена ??заводська розетка 220v для підігріву масляного піддону. Замінено всі фільтри, олії та рідини. Олія ДВЗ, КПП та гальмівна рідина. Усі MOTUL. Охолоджувальна рідина – HEPU. Фільтри - паливний, повітряний двигун, салон, масляний - все MANN. Замінено гальмівні диски та колодки (BREMBO) Замінено задні амортизатори (KYB). Задні дві поперечні тяги (оригінал TOYOTA) 5500грн. Замінені с/блоки передніх нижніх важелів (оригінал TOYOTA) також не дешево. Не пам'ятаю, скільки. Відреставровані (на токарному верстаті) напрямні передніх супортів. У мене своя СТО машинка ніколи скривджена не була. Так само в авто є навігація та поворот фар у бік повороту кермового колеса. Передні фари обтягнуті дорогою плівкою. Олія міняв раз на 7000 тис.км. Пробіг рідний. Є усі документи з Норвегії.