Подивитись контакти власника:
Опис:
Пропоную до Вашої уваги японський, надійний, економний, гарний, чорний, гібридний автомобіль TOYOTA PRIUS 2013 року випуску. Пріус 30 це третє покоління випускався з 2009р. по 2015р. на якому національна патрульна поліція України проїзджає 500-700 тисяч кілометрів без ремонту. Прибув з США в 2019р. з незначним узкодженням лівої задньої частини крила, ляди та бампера (дивіться останні фото). Все було професійно виправлено. Задайте в інтернеті вінкод JTDKN3DU8D1684238 і Ви переконаєтесь що авто варте уваги. З 2022 року я другий власник в Україні. Двигун працює відмінно, масло не бере, мінялося завжди вчасно. Підвіска як у тойоти короли невбиваєма. Зроблена діагностика ходової частини, все ціле, замінили лише втулки стабілізатора на нові оригінальні, пильники передніх амортизаторів та всі гальмівні колодки. Пробіг близько 230 тисяч км. не змотаний. В авто багато ПЕРЕВАГ: Для збільшення дорожнього просвіту спереду і ззаду встановлено поліуританові проставки. За рахунок встановленого газового обладнання 4 покоління авто стало ще економічніше 5-6 літрів газу на 100км. Світло передніх фар по висоті регулюється автоматично, в залежності від загруженості авто. Має безключовий доступ, заводиться кнопкою START/STOP, зачиняється і відчиняється сенсорно, тобто тількино торкаєтесь наружних ручок передніх дверцят, авто відключає сигналізацію а повторно включає, це при умові що брелок в кишені. Великий об'єм багажника (445-1120 літрів) що дозволило перевезти холодильник тещі висотою 177 см. з повністю зачиненою задньою лядою, задні сидіння складаються повністью (в пол) можна лягати і відпочивати. Не багато ІСТОРІЇ: TOYOTA PRIUS перший в світі массовий гібридний автомобіль який їде за рахунок як бензинового, так і електричного двигуна, виготовлений японською корпорацією TOYOTA. Латинське слово PRIUS трактується як перший. Взято із википедії. На відміну від звичайних авто в пріусі відсутні окремо, стартер, генератор, коробка передач. Ці функції виконують два мотор-генератори (МГ1,МГ2) між якими знаходиться подвійний планетарний редуктор. Малий МГ1 працює в режимі стартера, тобто заводе двигун внутрішнього згорання (ДВЗ) і переходе в режим генератора, тобто підзаряджає високовольтну батарею (ВВБ) яка в свою чергу приводить в рух тяговий МГ2 і авто їде на електротязі як електромобіль, а на спусках чи при гальмуванні МГ2 також переходе в режим генератора і підзаряджає високовольтну батарею (ВВБ), це називається рекупераційним гальмуванням. По мірі розряду ВВБ автоматично запускається ДВЗ і пріус їде як звичайне авто на пальному чи газу. Перехід від одного режиму роботи до другого відбувається автоматично і практично не замітно. Із особистого ДОСВІДУ; якщо швидкість руху не перевищує 70 км/год, пріус їде на електротязі МГ2 до двух кілометрів, потім запускається ДВЗ і пріус 5-10 хвилин (поки підзаряджається ВВБ) їде на бензині чи газу, після чого знову можна їхати як на електромобілі безшумно, тобто режими роботи чередуються. Але якщо Вам потрібно швидко прискоритися, наприклад при обгоні в пріусі є режим POWER при якому працюють сумістно оба двигуна, тяговий МГ2 і ДВЗ, при чому сумарна потужність збільшується до 136 кінських сил. Так що не думайте що пріус це черепаха яка може тільки повзати, а й драйвове авто здатне розігнатися до 100 км/год за 10.4 секунди. На відміну від електромобілів гібрид завжди готовий до руху, адже батарея заряджається автоматично. В авто коштів не жалів. В наявності аж три комплекти коліс; заводські (чорні) R15 з шинами 195/65/15, літні хромовані (спицями) R16 з шинами 205/60/16, зимові хромовані (зіркою) R17 з шинами 215/55/17, всі шини мякі фірми DEBICA, при поворотах керма ніде не затирає, хоч шини високі. Кліренс не повірите більше 20 см. як на джипах. Продаю бо купив електромобіль KIA NIRO 64kW,2019р., обмін лише на KIA NIRO Plug-In Hybrid 2020р. з моєю доплатою.