Подивитись контакти власника:
Опис:
Авто купував собі для служби за власний кошт, тому намагався підтримувати її хороший стан, щоб ніде не підвела, і вона й не підводила.
Наразі авто в доброму технічному стані:
- ходова не стукає не гримить вся збита та міцна (перед робився мною).
- мотор не троїть, не димить, дуже тяговитий, по-моєму тут найпотужніша версія 2.4 дизеля. 5тис. км. назад поміняв ремінь та ролики грм, ремінь та ролики генератора, помпу та антифриз, масла та фільтра всі.
- повний привід працює абсолютно справно.
- нещодавно обслужив гальмівну систему (колодки та рідину замінив, диски там ще нормальні).
- кузов по днищу, порогам та аркам взагалі без зауважень, дуже добре зберігся. Візуально по зовнішності є царапини, вмятина на зад.крилі, і інші вікові нюанси, але нічого критичного.
- салон в доброму стані, не зачуханий, не прокуряний і т.д.
- в авто чудово працює клімат та гарна музика, авто було мною затоноване вкруг, а також в авто поставив дорогі лед лампи у фари.
- авто нещодавно перевзув на нормальну зимню резину, також віддам в подарунок комплект 4шт літніх шин, де 3 чудових на кілька сезонів і 1 ще на сезон (докупляв його окремо, бо був порізав 1 колесо).
Взагальному добрий стан та невеликий пробіг (рідних 195 000 км., що для цієї машини на такий рік випуску вважаю, що не багато).
Авто дуже вмістке, також є вбудований 3 ряд сидінь, тому може бути 7 місним.
В авто є штатне вбудоване кріплення та розетка жля фаркопу.
Розхід досить економічний - траса на круїзі 120/год=8л, місто = 10л., хоча звісно залежить від того хто як їздить.
По документам все ок, чистий тех.паспорт, авто не є фондове та не гумунітарка, купував я його просто по замовленню в людей, які ганяють євробляхи з-за кордону.
З авто єде 2 мультифункціональні викидні ключі!
Авто наразі в м.Суми. Пишіть, дзвоніть, домовимся.